In plaats van de kopie van de tekening te hernoemen, is het misschien beter om deze te hernoemen door pack and go te doen en zo een kopie van het plan en het onderdeel te maken en dan de wijzigingen aan te brengen die je nodig hebt.
Een hack om je te helpen, het originele deel verander je de naam of je verplaatst het naar een andere map. Je opent je kopie van het plan en daar zou je normaal gesproken een massage moeten krijgen van het type bla bla bla ik kan het stuk niet vinden, wil je het daar zoeken, je antwoordt ja en je gaat op zoek naar de kopie van het stuk.
Vergeet ten slotte niet terug te gaan met het originele onderdeel.
Ik denk, net als de anderen, dat het inderdaad een poging is om een onderdeel te vervangen door een assemblage of vice versa (ik heb SW zelden op dit niveau zien falen).
Aan de andere kant is er een fout om uit te buiten, uit het geheugen was ik erin geslaagd om een onderdeelmodel door een assemblage te veranderen door de manipulatie uit te voeren van het vervangen van het model direct in de weergave (klik met de rechtermuisknop, vervang het model).