Ik heb een scriptfout bij het starten van SolidWorks, ik ben het probleem al tegengekomen, maar ik kan de oplossing niet vinden en het staat niet op Lynkoa.
Dit is bij het starten van SolidWorks en het bekijken van de "SolidWorks Resources" in het taakvenster (zie bijgevoegde afbeelding).
Ik heb net een herinstallatie gedaan ...
En alles is al up-to-date!
Ik heb geprobeerd 2 add-ons opnieuw te installeren, ik hou jullie morgen op de hoogte.
Ga naar Extra, Optie, Algemeen en verwijder het vinkje bij "Meest recente nieuwsfeeds weergeven in taakvenster"
als de fout nog steeds aanwezig is, ga dan naar de map C:\Program Files\SolidWorks Corp\SW (SolidWorks-versie)\SolidWorks\data\taskpane\common Zoek het taskpanefuncs.js bestand, verwijder het en repareer solidworks
ActiveX is puur gerelateerd aan Internet Explorer en het is trouwens verouderd (Html5 ect).
Het is een Internet Explorer-fout die je hebt. IE wordt vaak gebruikt als een externe webpaginalezer door een hele reeks software. In het ergste geval, als u de betreffende pagina niet gebruikt, kunt u alle code erin verwijderen als u de foutmelding niet meer wilt krijgen. IE dagmeter zou een goed idee zijn, maar ik betwijfel of het zal werken.