Scriptfout bij het openen van SolidWorks

Hoi allemaal

Ik heb een scriptfout bij het starten van SolidWorks, ik ben het probleem al tegengekomen, maar ik kan de oplossing niet vinden en het staat niet op Lynkoa.

Dit is bij het starten van SolidWorks en het bekijken van de "SolidWorks Resources" in het taakvenster (zie bijgevoegde afbeelding).

erreur_scripts.png

Hoi @ Lucas

Wat is uw versie van SolidWorks 2014 SP 2?

Je moet ergens een conflict hebben waar het niet mogelijk is

Misschien heb je er andere verzen op staan om communicatieproblemen te creëren

@+ ;-)

1 like

We hadden dit probleem al een tijdje geleden en op oudere versies (2012 denk ik).

Er is alleen de 2014 SP2 op het station geïnstalleerd.

ta niet een paar stevige bestanden die ergens rondslingeren

@+ ;-)

Hallo

Zou het niet uw internet explorer zijn die de html-module laat crashen en plotseling solidworks laat crashen???

Probeer een IE-update en probeer te zien.

Heb je geprobeerd het bronbestand te openen om te zien of er iets mis is?

Wanneer ik het bronbestand start, krijg ik de volgende informatie:

"Internet Explorer heeft de uitvoering van een X-enabled script of besturingselement beperkt ... "

Om precies te zijn, SolidWorks werkt!

En door het te openen met een andere browser (chrome, firefox...)?

Helemaal om de snelkoppeling in de adresbalk te typen.

Chrome vertelt me niet dat er een probleem is, maar het geeft geen teksten weer (zoals de eerste afbeelding met de vraag).

Hmm, raar..

Je script is buggy, ok, maar we kunnen niet eens weten welke opdracht dat is.

Na de ActiveX is het alles of niets, het kan een animatie zijn van helemaal niets, zoals een systeemupdate...

Ik zou in de verleiding komen om je te vertellen dat je opnieuw moet installeren, maar ik denk dat het misschien veel begint te worden...

Is Windows up-to-date? IE ook?

Update alles en het zou weer moeten werken. ;)

1 like
Ik heb net een herinstallatie gedaan ... En alles is al up-to-date! Ik heb geprobeerd 2 add-ons opnieuw te installeren, ik hou jullie morgen op de hoogte.

Ga naar Extra, Optie, Algemeen en verwijder het vinkje bij "Meest recente nieuwsfeeds weergeven in taakvenster"

als de fout nog steeds aanwezig is, ga dan naar de map C:\Program Files\SolidWorks Corp\SW (SolidWorks-versie)\SolidWorks\data\taskpane\common
Zoek het taskpanefuncs.js bestand, verwijder het en repareer solidworks

Hallo

ActiveX is puur gerelateerd aan Internet Explorer en het is trouwens verouderd (Html5 ect).

Het is een Internet Explorer-fout die je hebt. IE wordt vaak gebruikt als een externe webpaginalezer door een hele reeks software. In het ergste geval, als u de betreffende pagina niet gebruikt, kunt u alle code erin verwijderen als u de foutmelding niet meer wilt krijgen. IE dagmeter zou een goed idee zijn, maar ik betwijfel of het zal werken.

Met kladblok, opent swresources.html

Ga naar lijn 149

en kijk naar het defecte karakter

Verwijder het en sla het op.

(Voordat je dat doet, moet je natuurlijk een kopie van je bestanden maken!)

Sion stuur je bestand direct ik zal kijken

2 likes

Het probleem was niet langer duidelijk, maar ik vond een SPR over dit onderwerp:

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=GotoRecord&SWEService=SWGotoRecord&ViewName=SW+Solution+Preview+View+eService&BusObject=Solution&BusComp=Solution&Id=1-13TTEO0&SRN=

Hallo

Lancering Solidworks

Ga naar het menu "tools"

dan "Aanvullingen"

Verwijder het vinkje rechts en links bij "Solidworks Forum xxxx"

Daarna kreeg ik dit bericht niet meer

@+