Ik heb een scriptfout bij het starten van SolidWorks
(zie bijgevoegde afbeelding)
erreur_solid.jpg
Hallo
Ik had een soortgelijk probleem, maar ik kon geen oplossing vinden...
http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/erreur-de-script-l-ouverture-de-solidworks
Edit: dubbele verwijdering.
Het is mogelijk om een reparatie van de SolidWorks-installatie uit te voeren, maar u bent niet zeker van het resultaat!
Zou het niet toevallig een supplement zijn dat moeite zou hebben om op gang te komen?
Soms installeren we add-ons, zoals "exporteren naar collada" bijvoorbeeld.
Het probleem kan worden opgelost door ze bij het opstarten uit te schakelen.
Bedankt mijn vrienden voor jullie interacties! Dat is heel aardig van je...
Na een zoektocht in verschillende forums heb ik geen bruikbare oplossing gevonden om de scrips-fout op te lossen ... en door hasar doe ik de parameter herstel (standaard) zoals de bijgevoegde afbeelding, en ik normaal gesproken opgelost het probleem vrij eenvoudig...
Ik hoop dat iemand van jullie het probeert en bedankt
Vriendelijke groeten
Bedankt mijn vrienden voor jullie interacties! Dat is heel aardig van je...
Na een zoektocht in verschillende forums heb ik geen bruikbare oplossing gevonden om de scrips-fout op te lossen ... en door hasar doe ik de parameter herstel (standaard) zoals de bijgevoegde afbeelding, en ik normaal gesproken opgelost het probleem vrij eenvoudig...
Ik hoop dat iemand van jullie het probeert en bedankt
Vriendelijke groeten
Hallo.
Ik kreeg ook een scriptfout bij het starten van SolidWorks 2014 educ (zie screenshot in bijlage). Het herstellen van alle algemene systeemopties of het starten van softwarereparatie bracht geen verbeteringen met zich mee.
Ik heb uiteindelijk gekeken naar welke invoegtoepassingen waren gecontroleerd om te laden bij het opstarten. Het vinkje bij "SolidWorks Forum 2014" zorgde ervoor dat de scriptfout niet opnieuw verscheen.
Bedankt voor deze vraag en voor de eerdere antwoorden die me op het juiste spoor hebben gezet.