Fout bij downloaden

Hallo

Ik probeer SW2015 SP5.0 te downloaden van de downloadmanager.

Op dit moment blijft de automatische download steken op 8% en zelfs dan moest ik 3 keer op de knop "Automatische downloads opnieuw proberen" drukken

Wat is het probleem?

Iemand nog een tip?

Hallo

Ik had het probleem en ik kon geen andere oplossing vinden dan :

- aandringen (de download gaat verder waar hij gebleven was), dus na 50 klikken kom je soms op 100%.

- Kies Download de bestanden afzonderlijk, zoals je kunt zien op je schermafdruk (maar soms werkte het niet ...)

- download vanuit huis, omdat het een firewall was of iets anders dat problemen veroorzaakte, maar zelfs als ik 1 uur met de IT-man doorbracht, konden we niets vinden!

1 like

Ik denk dat ik de oplossing neem 3 !!!

Bedankt

Daarna kan het interessant zijn om de vraag een tijdje open te laten om te zien of iemand een andere oplossing heeft om voor te stellen (in de tussentijd kun je het proberen door de antivirus en de firewall uit te schakelen als je de rechten hebt).

1 like

Ik heb geen recht op de proxy, maar ik kan de antivirus gebruiken.

1 like

Waarom heb je er niet voor gezorgd dat de updates zichzelf gaandeweg downloadden?

Dit waarschuwt u wanneer er een beschikbaar is. En dan hoef je het alleen nog maar te installeren!

U hoeft niet meer te downloaden als de tijd daar is: 

1 like

Ik download en installeer maar één keer per jaar en elke keer is het alleen de nieuwste SP.

Vandaag werken we in SW2014SP5.0 en nu ga ik SW2015SP5.0 installeren.

Ik ben zeker een jaar te laat in vergelijking met de SolidWorks-versie, maar ik beperk de "productie" van een vastgelopen versie.

1 like

Hallo

Ik had hetzelfde probleem vanwege mijn antivirusprogramma dat de download blokkeerde

Er is een bestand dat niet wordt herkend door Avast, dus u moet de downloadcontrole verwijderen of gewoon de antivirus uitschakelen tot de volgende herstart 

Het is me uiteindelijk gelukt om alle bestanden te downloaden, maar ik verberg niet dat het een gedoe was......

Op een 2e PC naast me met altijd een oogje in het zeil om te zien of het downloaden niet onderbroken was.

Weinig extra info: hij heeft gisteravond (alleen) behoorlijk goed gedownload.

1 like

Dit is wat ik voor het eerst voorstelde in mijn eerste boodschap:

"Sta erop (de download gaat verder waar hij gebleven was), dus na 50 klikken kom je soms op 100%."

Maar soms werkt de installatie niet, want met zoveel onderbrekingen is de kans nog groter dat de bestanden beschadigd raken!

@PL je hebt gelijk over het feit dat sommige bestanden beschadigd kunnen raken.

Ik ben begonnen met het maken van de admin-afbeelding.... Ik zou !! zien

In ieder geval bedankt.