Ja, ik heb de video bekeken. Behalve dat ik, nu ik weer W8 heb, zodra de installatie begint, verschijnt de foutmelding. en de installatie wordt niet voltooid.
Dank u voor uw advies. Ik ben erin geslaagd het probleem op te lossen door over te schakelen naar de beheerdersmodus (na verschillende pogingen..) Ik kon het correct installeren.
Dank u voor uw advies. Ik ben erin geslaagd het probleem op te lossen door over te schakelen naar de beheerdersmodus (na verschillende pogingen..) Ik kon het correct installeren.
Allereerst heb ik deze vraag gepost omdat ik op zoek was naar een oplossing, ik ben niet op zoek naar een antwoord..!! (Ik zou heel slecht geplaatst zijn om het te doen, gezien mijn vaardigheden in het veld..)
Ten tweede, een andere persoon die het bericht heeft gelezen:
(Kan geen HTML-bestand maken (C:\Users\Oussama\AppData\Roaming\SOLIDWORKS\Installation Manager Data\2015\lang\english\HTML\content.html)
Oorzaak: [11]
Neem contact op met uw lokale technische ondersteuning.")
die SolidWorks me elke keer liet zien als ik het probeerde te installeren, stelde me meteen voor als oplossing: " Zorg ervoor dat je beheerdersrechten hebt op je harde schijf". Wat ik meteen daarna heb gedaan. En het probleem is opgelost. Ze heeft me uiteindelijk niet voor niets door "duizend" video's en links laten gaan!! (Ze stelde een onmiddellijke diagnose vast. Ik weet dat we niet allemaal gelijk zijn)
Dus, gt22, kalmeer een beetje. Agressiviteit voor niets.
Bedankt en sorry voor degenen die hetzelfde probleem hebben en deze dialogen nutteloos vinden.