Fout bij importeren

Hallo

Ik heb onderdelen (motoren) van onze leveranciers geïmporteerd in SW, maar ondanks een importdiagnose en een geverifieerde diagnose zijn de fouten er nog steeds. Hoe verwijder je ze? dwong hem te zeggen dat alles in orde is?

Bij voorbaat dank

error.jpg

Goedenavond, heeft u geprobeerd uw importonderdeel als een onderdeel te openen en vervolgens te repareren?

Omdat je arbo eruit zag als een import van assemblage in igs of step. Zodat we de elementen één voor één kunnen openen en repareren

1 like

Ja, er zijn sommige formaten die meer fouten genereren dan andere.

Ik weet niet hoe ik deze fouten kan verwijderen, ik ben ook geïnteresseerd in advies.

In ieder geval, als ik de keuze heb om te importeren, neem ik Parasolid, het is met dit formaat in het algemeen dat ik de minste fouten heb.

3 likes

Hallo

Een truc die soms werkt: stop het onderdeel in een assemblage en sla de assemblage vervolgens gedeeltelijk op...

Maar vaak krijg je er wel mee te maken...

Goedenacht

1 like

Goedenavond

Een truc die soms werkt, is om de functies die niet mislukt zijn tijdelijk te verwijderen en slechts één functie te behouden (die mislukt is), de diagnose erop uit te voeren. Soms slaagt solidworks erin om te repareren. 

Te testen, maar zonder garantie op resultaten.

2 likes

Goedenavond

In het soort grootmoedersmethode dat meer dan 10 jaar oud is, slaat u, zodra u zoveel mogelijk fouten hebt gecorrigeerd, uw deel opnieuw op in STEP of Parasolid en opent u dit bestand. Het lost deze fouten soms op!

Anders, op het niveau van de importdiagnose, wat ik al heb zien werken, is om de discontinuïteiten één voor één te repareren in plaats van te vragen om "alles te repareren".

3 likes

Het één voor één repareren werkt inderdaad redelijk goed. Aan de andere kant is het lang en vervelend!

3 likes

Als ik een stap vol fouten heb bij het openen in Solidworks, sla ik deze op in parasolid en open ik hem. Als bij toverslag, geen fouten meer. Het enige dat overblijft is om je gedeeltelijk in te schrijven.

1 like