Installatiefout SolidWorks 2015

Hoi allemaal

Na de komst van twee nieuwe functies, heb ik de installatie van SW, EPDM, MYCAD, MYPDM op me genomen...  

Op de eerste computer ging alles goed, maar op de tweede verschijnt er net voor het einde van de SolidWorks-installatie een foutmelding (zie PJ): "Kan het post-installatiescript niet uitvoeren (code = -1)". SolidWorks installeert nog steeds, maar ik zie bugs en vertragingen die waarschijnlijk verband houden met deze fout. Na 4 keer opnieuw opstarten van de installatie komt het bericht altijd terug, als iemand dit probleem al is tegengekomen ben ik een en al oor. 

Bedankt.

Config bericht: Windows 10 Pro, Intel Xeon E5-1630 v4, 64-bit

solid.png

Hallo

Ik herinner me het probleem met de SW2015-installatie.

Dit is wat ik destijds deed .

Er is een conflict tussen de Windows-patch "KB3072630" en Solidworks 2015. Deze patch is uitgebracht op 14 juli en sindsdien kunt u een groot aantal problemen tegenkomen (vastlopen, traagheid, SDWORKS-module wordt niet geladen, enz.).

Dassault Systèmes om informatie te melden.

Om het probleem op te lossen, moesten we deze acties in deze volgorde uitvoeren:

- Verwijder SDWORKS2015

- Verwijder KB3072630

- Installeer SDWKS2015

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Dankzij jou OBI WAN, maar het probleem kwam daar niet vandaan:

Ik gebruik eigenlijk een hulpprogramma om Solidworks te installeren , dat ook andere software installeert, zoals EPDM. Het lijkt er dus op dat de installatie van Solidworks met succes is voltooid en dat het hulpprogramma EPDM vervolgens niet kan installeren omdat het installatiebestand is verplaatst. Het is dus een interne fout.

Aan de andere kant merk ik dat op mijn nieuwe Windows 10-werkstations , Solidworks is erg traag en crasht meer dan normaal, om na verloop van tijd te zien ...