Hallo
Ik heb hulp nodig omdat ik mijn software niet kan updaten naar solidworks 2016.
Dit is de fout die verschijnt:
Bedankt dat je me hebt geholpen.
Yannick TRINDADE
05.63.51.83.59
im_logs.zip
Hallo
Ik heb hulp nodig omdat ik mijn software niet kan updaten naar solidworks 2016.
Dit is de fout die verschijnt:
Bedankt dat je me hebt geholpen.
Yannick TRINDADE
05.63.51.83.59
Hallo
Controleer of de Microsoft KB-3072630 is geïnstalleerd vanuit Windows Update, zoals dit:
1. Om Windows Update te openen, klikt u op de Start knop . Typ in het zoekvak Update en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Windows Update.
2. Klik in het linkerdeelvenster op Updategeschiedenis bekijken.
Als dit het geval is, moet u het verwijderen door deze tutorial te volgen:
http://www.mycadblog.fr/problemes-solidworks-rencontres-apres-la-mise-a-jour-de-microsoft/
Als het niet werkt, kunt u de SolidWorks-instellingen resetten (die u later kunt herstellen) om te bepalen of het afkomstig is van de configuratie van het werkstation: http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
Herinnering: dit is een openbaar forum, om contact op te nemen met de hotline, moet u een hotline-ticket openen.
Zelfs op de 2016 is dit KB3072630 verhaal niet opgelost? :o
In feite levert het veel problemen op, dus je kunt het net zo goed eerst controleren!
@ Thom@s : Therorically deze bug is opgelost van 2015 SP5 (die binnenkort zou moeten worden vrijgegeven), dus 2016 SP0 ook
Mick
Dat is wat ik dacht. Het wordt tijd!!
Het werkt nog steeds niet, hier is de fout die ik nu heb na 16% installatie:
Kortom, het zegt dat het de toolbox niet kan installeren omdat het de zip van de toolbox-standaarden niet kan vinden, standaard staan deze bestanden in:
C:\Gebruikers\mcordero\Documenten\SolidWorks Downloads\SOLIDWORKS 2016 x64 SP0\Toolbox
In jouw geval wil hij ze zoeken in:
C:\Gebruikers\mcordero\Documenten\SolidWorks Downloads\SOLIDWORKS 2016 x64 SP0\swwi
Heeft u toolbox-installatiebestanden in zip-formaat (op een van deze locaties), zo niet, dan is uw SolidWorks-download onvolledig.
Mick
Bedankt voor je advies, mijn probleem is opgelost, de installatie van SW2016 is goed verlopen.
Bedankt voor je advies, mijn probleem is opgelost, de installatie van SW2016 is goed verlopen.