Fout tijdens de 64-bits installatie van SOLIDWORKS 2013

Tijdens de installatie van de SolidWorks 2013 64bits software heb ik alle instructies van de installatie uitgevoerd, maar na een tijdje zorgt een foutmelding ervoor dat de installatie niet doorgaat. Zie de bijgevoegde afbeelding, alstublieft, het is dringend.

eurreur_lors_dinstallation_solidworks_2013_64bits.jpg

Wat is je opstelling?

Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het niet genoeg is...

Wordt de installatie gedaan vanaf een dvd of een downloadmap?

1 like

Ik heb de DVD1 gekopieerd en geplakt op mijn breau en vervolgens heb ik de DVD2 gekopieerd en geplakt in de DVD1

hier zijn de configuraties van mijn pc

configuration_de_mon_pc.pdf

Hallo

Zoals de foutmelding zegt, is een installatiebestand beschadigd.

Dit kan gebeuren bij het downloaden van de SolidWorks-site, als uw verbinding niet goed is gefilterd. Er treden dan micro-storingen op en bestanden kunnen beschadigd raken, waardoor ze onbruikbaar zijn.

De beste oplossing zou zijn om een installatie-dvd te gebruiken.

Als dit niet mogelijk is, moet u de map van de vorige SolidWorks-download verwijderen en deze opnieuw opstarten om te proberen functionele bestanden te verkrijgen.

Deze map bevindt zich standaard op deze locatie:

C:\Gebruikers\Documenten\SolidWorks-downloads

Ten slotte, als uw internetverbinding u niet toestaat om de installatiebestanden snel en betrouwbaar te verkrijgen, kunt u een installatie-dvd aanvragen bij uw geautoriseerde SolidWorks-wederverkoper. Deze operatie is volkomen gratis, dus u kunt er net zo goed gebruik van maken...

(Bij Axemble in ieder geval !)

Vriendelijke groeten.

1 like

Waarom de 2 dvd's lokaal kopiëren?

Wetende dat de installaties van elke dvd afhankelijk zijn van het besturingssysteem dat u gebruikt en volledig onafhankelijk zijn: in 64 bit heeft u alleen de 64 bit dvd nodig.

2 likes

Allereerst is de verbinding niet voldoende om de dvd van het netwerk te downloaden, daarna heb ik deze twee dvd's van een vriend overgenomen

Dan gebruik ik de DVD voor een directe installatie, hier is de foutmelding die omhoog gaat.

Bijgevoegd vindt u de foutmelding en de inhoud van de twee dvd's.

ereur_dvd1dvd2.pdf

Door het antwoord van fthomas te controleren, als we versie 32 in versie 64 plakken, worden de bestanden overschreven en zijn de kosten niet langer mogelijk om de software te installeren.

kit om de dvd op het bureaublad te hebben, maak er liever een afbeelding van en open deze met daemon tools (virtuele dvd-speler)

of maak gewoon een kopie van de dvd (wees voorzichtig bij DVD-DL, want deze is groter dan 4,7 Gb)

Maar het lijkt me raar en lijkt meer op een solidsquad installatie....

Dus als er geen serienummer is, geen licentie

Geen armen, geen chocolade

1 like

De foutmelding geeft aan dat het serienummer niet wordt herkend door de solidworks-database, je vertelt me dat je dvd's van een vriend hebt hersteld en vertelt me over de netwerkverbinding om te downloaden, maar we hebben het in dit geval niet nodig.

Uw computer is uitgerust met een dvd-station, dus u hoeft alleen maar de 64-bits SolidWorks-dvd te plaatsen en vervolgens tijdens de installatie het SOLIDWORKS-serienummer in te voeren... serienummer dat door uw dealer moet zijn verstrekt ... Maar heb je Solidworks gekocht?

2 likes

Dit is om de Direct Memory Access-controller uit te schakelen. 
       Onder XP....  
       Apparaatbeheer. Bronnen bekijken
       Klik op de DMA-controller. 
       Deactiveer het onderaan de doos...  
       (BELANGRIJK.... Let op de afhandeling. om de DMA-controller weer in te kunnen schakelen. toen).