Fout bij gebruik van gelaste constructie

Hallo

Ik ben eigenaar van Solidworks for makers, en elke keer als ik gelaste constructie gebruik, sluit solidworks. Zodra ik mijn buisprofiel heb gekozen, selecteer ik een schetslijn, en daar heb ik een klein venster dat verschijnt  en solidworks sluit.

Is het omdat mijn pc niet krachtig genoeg is, ik heb 16 GB ram, mijn processor: Intel(R) Core(TM) i7-6700HQ CPU @ 2.60 GHz   2.59 GHz, het wordt aanbevolen 32 GB en een krachtigere processor, maar komt het daar echt door? Heeft u een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Hallo
Ik denk niet dat de configuratie van de machine ter discussie staat.
Waar worden profielbestanden, tijdelijke bestanden, geplaatst? SW gebruikt graag de C-schijf, maar Windows houdt er niet van.

De gelaste constructie werkt met de standaardprofielen, maar hier heb ik aangepaste profielen gemaakt die ik in dezelfde map heb geplaatst als de standaardprofielen (op de C dus) en als ik ze daar gebruik, werkt het niet. Ik kreeg te horen op het 3D-ervaringsforum dat: "Het is een bug (SPR 1230208). Deze bug is geïmplementeerd in SolidWorks 2022 SP2, die momenteel beschikbaar is om te downloaden." Dus ik denk dat ik moet updaten naar sp2.