Vergissing ->? Ondanks de onderdrukking van de schets

">?"   geeft het verlies van een externe referentie aan

In mijn kamer worden geen fouten weergegeven

Ik moet het verwijderen van de functies ongedaan maken om de fouten te laten verschijnen

Is er geen oplossing om de links te verwijderen wanneer de functie of schets wordt verwijderd en dit soort fouten niet meer wordt weergegeven?

Bij voorbaat dank.

Solidworks 2017 - SP1

Dat is een nuttig antwoord... Bedankt!!!!

Ik kan me voorstellen dat je met een SP5-versie uit 2013 moet werken om er zeker van te zijn dat er geen bugs meer zijn.

U moet met de rechtermuisknop op de functie klikken en deze laten verwijderen.

Bij het verwijderen vraagt Sw of de ouder/kind-functies moeten worden verwijderd.

Klik op ja en het zou moeten werken.

Hallo

Uw schets had waarschijnlijk betrekking op een onderdeel dat is verwijderd of gewijzigd. Om de fout te verwijderen, hoef je deze alleen maar te bewerken en de link te verbreken, er zal een klein kaki ding zijn dat dit aangeeft. U verwijdert het en u dimensioneert de schets of repareert deze zodat deze volledig beperkt is, dan zal deze fout verdwijnen.

Bedankt voor het antwoord, aan de andere kant wil ik de functie en de schets voorlopig behouden, het is een voorlopige wijziging om de verschillende effecten te visualiseren.

Heb je geprobeerd de schets uit te schakelen (waardoor de functie automatisch wordt gedeactiveerd)

1 like

Eens met Pascal

Hallo

Dank u voor uw antwoorden

Ja, ik heb de schets "uitgeschakeld", dus er is geen fout meer, maar in de montage heb ik nog steeds het vraagteken dat zegt dat er een fout is.

Het vraagteken geeft geen fout aan, alleen dat de betreffende referentie niet in het geheugen wordt geladen (om verwerkingstijd te besparen).
Dit impliceert dat er wijzigingen kunnen zijn waarmee geen rekening wordt gehouden.

Als u de referentie opent (met uw assemblage in gedachten), verdwijnt het vraagteken.

4 likes