Wanneer ik Solidworkks Composer (2016) start, krijg ik een systeemfout op "composer.exe" die me vertelt "Kan de code niet uitvoeren, omdat mfc110u.dll niet is gevonden... "
Ik gebruik Windows 10 Pro. Misschien een probleem aan de kant van Visual C++.
Hallo, probeer deze visuele c++ herdistribueerbare (versie die geschikt is voor uw Windows) opnieuw te installeren via de officiële Microsoft-website (deze kan worden beschadigd of verwijderd door een antivirusprogramma),
(geen ervaring mee, dat is wat ik op het net vond).
Inderdaad, de logboeken zijn niet compatibel met het feit dat Windows niet langer de normale werking van het componeren garandeert, met andere woorden, zelfs door dit "visuele" te repareren of zelfs de Windows opnieuw te installeren, werkt het mogelijk niet (niets is zeker),
Exmp
Deze bibliotheek kan inderdaad aanwezig zijn, maar aangezien Windows en composer niet meer op dezelfde golflengte zitten, kan composer niet naar deze bibliotheek verwijzen (omdat Windows bijvoorbeeld de naam verandert),
Een domme opmerking (het verplicht zich tot niets)
De vraag zou ook zijn of dit probleem zich voordoet met de 2019-versies en daarna van Composer. Het is een veilige gok dat als het gewoon een DLL-ding is, de programmeurs bij SW en Dassault het met de vinger in de noze moeten oplossen. Anders zou het Composer-product dat door zeer grote bedrijven wordt gebruikt voor hun documentatie verouderd zijn, dat is niet mogelijk.
Vriendelijke groeten
Tenzij @cmilloux de up-to-date versie niet kunt krijgen