Hallo
Ik kan me niet herinneren dat ik deze fout eerder heb gehad, maar kan iemand me met de 2012-versie vertellen hoe ik de volgorde van de vergelijkingen kan wijzigen?
Dank u en hartelijke groeten.
erreur_ordre_equation.pdf
Hallo
Ik kan me niet herinneren dat ik deze fout eerder heb gehad, maar kan iemand me met de 2012-versie vertellen hoe ik de volgorde van de vergelijkingen kan wijzigen?
Dank u en hartelijke groeten.
Hallo
Zie deze video waarin wordt uitgelegd hoe u de vergelijkingen opnieuw kunt ordenen (ik geloof dat er in 2013 geen verandering is opgetreden):
https://www.youtube.com/watch?v=peSvwB8jRDE
Selecteer gewoon de lijn van de vergelijking en sleep deze vervolgens omhoog (houd de klik vast).
Anders, door de regel te selecteren (in de regelkop), vervolgens CTRL X te doen (op het toetsenbord om te knippen), en jezelf te plaatsen waar je de quatie wilt verplaatsen en vervolgens CTRL V te doen (plakken), zou het ook moeten werken.
Bedankt voor je bijdrage, maar hoe hard ik ook probeer met deze oplossingen, (shift, ctrl, alt) geen manier om de lijn te verplaatsen.
Ook niet met crtl v of x en ctrl v.
Het moet een verandering hebben gehad tussen de versies van 2012 en 2013.
?
http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/t_selecting_multiple_rows.htm?id=a9a0bf2d27b84a66bfadacfe636a818a#Pg0
Is het selectievakje "automatische resolutiebestelling" aangevinkt?
Rechtsonder in dit venster:
Hallo, klik op het laatste vak "123" en herschik uw regels zoals in Excel of andere.
Selecteer de regel uiterst links, blijf klikken en verplaats deze.
Natuurlijk moet u het vakje "automatische resolutie" hebben uitgeschakeld
Antwoord voor stefbeno,
Het selectievakje is grijs en ik heb ook geen oplossing gevonden om het te laten werken.
Het vakje voor automatische resolutie is niet aangevinkt.
In de manager wijst Solidworks echter op een ander type fout dat in mijn gedachten niet bestaat (D5@esquisse1 een gedreven dimensie te zijn).
Hallo, ik had hetzelfde probleem en in feite is het niet erg ingewikkeld.
Eerst moet u de kamer bewerken waarin de vergelijking zich bevindt om het vergelijkingsbeheervenster te openen.
Vervolgens moet je de rangschikking van de vergelijkingen in oplopende volgorde selecteren (knoppen linksboven)
Selecteer vervolgens de rij van de vergelijking die moet worden verplaatst door op (1X) te klikken op het nummer dat overeenkomt met de volgorde van classificatie.
En tot slot, zodra deze regel geselecteerd lijkt, kunt u door op het nummer te klikken en het vast te houden (op dezelfde plaats als hierboven) deze regel tussen de andere verplaatsen om de volgorde te wijzigen.
En daar ga je, ik zocht ook...