Fout bij het openen

Hallo.

Ik wil bestanden openen die ik zelf op mijn computer heb gemaakt, behalve dat ik deze foutmelding als bijlage ontvang

message_erreur.png

Hallo

Wanneer u bijvoorbeeld een kopie van het bestand op het bureaublad maakt en het probeert te openen na het sluiten van SolidWorks, is er dezelfde fout?

En is het mogelijk om op een andere werkplek te testen?

Soms raken de bestanden beschadigd en kunt u er niets aan doen!

2 likes

Hallo

het is mij ook eerder overkomen en als PL zijn de bestanden beschadigd en kunnen we niets doen!

Zelfs de technische ondersteuning van Solidworks kon me niet helpen... Je moet opnieuw beginnen.

Tenzij je een automatische back-up hebt en dan kun je er misschien een herstellen.

In C:\TEMP\TIMEW.

Succes.

2 likes

.Pl:

Ik heb mijn pc opnieuw opgestart, ik heb de bestanden naar het netwerk van het bedrijf gekopieerd, geprobeerd deze op een andere computer te openen, een kopie gemaakt met een andere naam op mijn computer  en niets werkt  :(

Manu67:

Geen automatische back-up, het was een tijdje geleden dat het bestand was geopend.

Hoe komt het dat bestanden beschadigd raken ?

Ik heb dit probleem al gehad.

Ik moest weer beginnen met tekenen:( 

1 like

CORRUPTIE blijft een mysterie, maar over het algemeen zijn ze corrupt omdat iemand meer geld heeft aangeboden dan jij!

6 likes

Kunt u een herstel uitvoeren op uw server de dag nadat deze is gemaakt???

Misschien heeft iemand er sindsdien aan gewerkt en is hij tijdens de laatste opname beschadigd geraakt...

1 like

Manu67:

Het probleem is dat het bestand, dat een prototype was, alleen op mijn pc bleef. dus geen kopie op het netwerk. En dus..... Ik heb alleen mijn ogen om te huilen  ^^^...

Hallo

Zijn er "Oldversions" op SolidWorks? Omdat op Inventor de nieuwste versies van de bestanden als back-up in een specifieke map worden opgeslagen

Eureka!!!!!

Ik werk met Solidworks 2014.

Ik heb de 2015 versie is ook geïnstalleerd op mijn computer.

Dus uit gewoonte werk ik in 2014 en toen probeerde ik te openen met de 2015-versie en het werkte.

Dank u allen voor uw bijdrage, ik zal graag de resolutiepunten met u delen, maar we moeten een keuze maken.

Hartelijk dank.

3 likes

Het is cool als het je is gelukt om het te openen met de 2015 ... Maak een back-up zodat je het zeker weet. @+

1 like

manu67 het probleem is dat er alleen mijn computer is die is uitgerust met de 2015 en ik zou deze graag in 2014  willen kunnen herstellen, dus ik zal mijn bestanden moeten herstellen door elke functie opnieuw op te  starten  , maar ik ken tenminste mijn afmetingen.

Sla het op in STEP en dan kun je het in 2014 openen en de functies van je onderdelen resetten dankzij FeatureWorks...

http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/fworks/c_Overview_of_FeatureWorks.htm?verRedirect=1

1 like

Ik heb het geprobeerd, maar ik heb een probleem met FeatureWorks dat niet start ^^^.

Ja, ik weet dat het een ramp is....

Dat is het, ik heb mijn stukken opnieuw gedaan (gelukkig waren het er maar 3).

Hartelijk dank

1 like

Eureka!!!!!

Ik werk met Solidworks 2014.

Ik heb de 2015 versie is ook geïnstalleerd op mijn computer.

Dus uit gewoonte werk ik in 2014 en toen probeerde ik te openen met de 2015-versie en het werkte.

Dank u allen voor uw bijdrage, ik zal graag de resolutiepunten met u delen, maar we moeten een keuze maken.

Hartelijk dank.