SWregistrationProcess-fout bij het installeren van Solidworks 2015 SP05

Bij het installeren van Solidworks 2015 SP05 op een fromscratch-machine, ongeacht het type (administratieve of standaardafbeelding), valt er een SWregistrationProcess-fout.

Het is een HP Z400 12GB Windows 7 machine

De vereisten lijken in orde te zijn en de stuurprogramma's voor de Nvidia Quadro 4000 grafische kaart zijn bijgewerkt vanaf de Solidworks-website.

Windows VOLLEDIGE updates.

Bij voorbaat hartelijk dank.

PS: Ik heb de logs in PJ gezet

summaryimlog_20150-40500-1100_00002.txt

Hallo

Zie deze oplossing :

https://forum.solidworks.com/message/296455#296455

Over het algemeen zijn het de vereisten die verkeerd worden geïnstalleerd, waarschijnlijk VSTA (opnieuw te installeren vanaf de dvd).

Ervan uitgaande dat de installatie is gedaan in de beheerder en het uitschakelen van de antivirus!

1 like

Hallo

Ik vond dit op het solidworks forum, misschien kan het helpen

https://forum.solidworks.com/thread/56306

Soms is het gebruik van Microsoft's Fix-programma een soort probleem;)

Hallo

Was het station onder een beheerderssessie?

Dit is waarschijnlijk te wijten aan een probleem met registertoegang of een niet-volledige visuele runtime.

erreur_1603.png

Ik denk dat je het niveau van de SOLIDWORKS-installatielogboeken moet verhogen, zie bijlage om dit te doen (controleer hoog niveau en maak Windows Installer-logboeken)

U zult waarschijnlijk meer precisie hebben in de Windows Installer-logboeken, als er bijvoorbeeld geen registersleutel kan worden gemaakt, zal het Windows Installer-logboek u vertellen welke en u kunt vervolgens extra rechten toewijzen of opnieuw toewijzen in de bovenliggende registersleutel die het probleem veroorzaakt.

Voeg de logboeken toe die dit voor je zal maken en  ik zal een kijkje nemen als je wilt.

Succes 

Mick

log.png

Hallo allemaal,

Hartelijk dank voor uw antwoorden.

om u te antwoorden, ja ik ben in admin van het domein en mijn antivirus (SOPHOS) is uitgeschakeld.

Ik heb een installatie gedaan met de preciezere logboeken die ik in de pc heb gezet.

Dank u allen

im_logs.zip
1 like

Domeinbeheerder ok, maar lokale machinebeheerder ook?

Hallo

Ik heb even gekeken, ik denk dat je gelijk hebt in de volgende sleutel (en sub-sleutels):

Kan registersleutel niet openen:80000002 subkey:SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall

Probeer te zien met een systeembeheerder om de rechten op deze hele bijenkorf van het register te herstellen (word de eigenaar van de sleutel en voeg de beheerdersrechten toe)

Mick

@Mick Cordero: OK Ik zie dit met de admin sys.

@max59: Ik had tests gedaan in de lokale admin met hetzelfde resultaat.

Nogmaals bedankt aan iedereen.