Bij het installeren van Solidworks 2015 SP05 op een fromscratch-machine, ongeacht het type (administratieve of standaardafbeelding), valt er een SWregistrationProcess-fout.
Het is een HP Z400 12GB Windows 7 machine
De vereisten lijken in orde te zijn en de stuurprogramma's voor de Nvidia Quadro 4000 grafische kaart zijn bijgewerkt vanaf de Solidworks-website.
Ik denk dat je het niveau van de SOLIDWORKS-installatielogboeken moet verhogen, zie bijlage om dit te doen (controleer hoog niveau en maak Windows Installer-logboeken)
U zult waarschijnlijk meer precisie hebben in de Windows Installer-logboeken, als er bijvoorbeeld geen registersleutel kan worden gemaakt, zal het Windows Installer-logboek u vertellen welke en u kunt vervolgens extra rechten toewijzen of opnieuw toewijzen in de bovenliggende registersleutel die het probleem veroorzaakt.
Voeg de logboeken toe die dit voor je zal maken en ik zal een kijkje nemen als je wilt.
Ik heb even gekeken, ik denk dat je gelijk hebt in de volgende sleutel (en sub-sleutels):
Kan registersleutel niet openen:80000002 subkey:SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Probeer te zien met een systeembeheerder om de rechten op deze hele bijenkorf van het register te herstellen (word de eigenaar van de sleutel en voeg de beheerdersrechten toe)