Dus ja, ik ben klaar. Ja, het is me gelukt om het te doen toen alles verloren leek!.
Ik ben vanmiddag naar de site gegaan, om de echte kant te kiezen, (elk uur) omdat het niet precies overeenkwam met wat de arisant had genomen. Daarnaast is het huis geen rommeltje maar zit ik er wel. (hoop ik).
Het ziet er dus zo uit:
Wat betreft de 2D-plannen die ik heb gemaakt om elke stap van bovenaf te tekenen, hier is het detail. Het zou veel tijd kosten om alles uit te leggen, maar dat is de methode
Is het been dat je onder de trap hebt geplaatst een beperking van de klant? Ik zou het terug aan de muur hebben genomen om vrije ruimte onder de trap te hebben. Dit is om praktische reinigingsredenen.
Wat betreft het been, ik heb het zo gezegd, omdat het vanuit de woonkamer wordt verborgen door de hoofdbalk (de kleine aan de onderkant). Maar ik hou van het idee om het direct in de muur ervoor te bevestigen om het schoonmaken te vergemakkelijken. Ik zal erover praten met de vakman en toekomstige klanten.
Ik heb het ook toegevoegd, omdat ik bovenaan slechts 100 mm houten balkenverdeler heb (Elzasser huis verplicht) om deze trap te bevestigen. Daarom zei ik tegen mezelf dat als ik mijn voet zo zet, het hoge fixatiepunt veel zal verlichten, toch?
Omdat het beter bevalt :-) Ik voeg screenshots toe, omdat ik ook een helling heb toegevoegd.
Nu heb ik alles af.
A+ en bedankt voor je feedback, advies en anderen.
Vouw de uitgevouwen configuratie uit en kijk of uw vouwen niet worden verwijderd in de delen die niet uitvouwen. Het gebeurt vanuit de levers... Het enige wat je hoeft te doen is ze opnieuw te activeren...
Ik weet niet waarom ik een onderdeel had verwijderd door extrusie, maar het wilde niet nemen, dus ik moest aan iets sleutelen (ik weet niet wat) en daarom leken deze twee stappen niet uitgevouwen. Alles werd weer normaal.
Ok perfect, we moeten er nog steeds aan denken om de post te sluiten door het beste antwoord te valideren en bovendien is het klaar en klaar om in productie te worden genomen. ...
Ik heb je -1 gezet omdat ik denk dat het niet correct is. Een van ons (PL of gt22 of ikzelf) verdiende het om het beste antwoord te hebben omdat ik je heb geholpen bij de ontwikkeling van je trap en je niet heeft gevalideerd....