Kwartslagtrap

Is het been dat je onder de trap hebt geplaatst een beperking van de klant? Ik zou het terug aan de muur hebben genomen om vrije ruimte onder de trap te hebben. Dit is om praktische reinigingsredenen.

1 like

Hallo Manu 67.

Wat betreft het been, ik heb het zo gezegd, omdat het vanuit de woonkamer wordt verborgen door de hoofdbalk (de kleine aan de onderkant). Maar ik hou van het idee om het direct in de muur ervoor te bevestigen om het schoonmaken te vergemakkelijken. Ik zal erover praten met de vakman en toekomstige klanten.

Ik heb het ook toegevoegd, omdat ik bovenaan slechts 100 mm houten balkenverdeler heb (Elzasser huis verplicht) om deze trap te bevestigen. Daarom zei ik tegen mezelf dat als ik mijn voet zo zet, het hoge fixatiepunt veel zal verlichten, toch?

Omdat het beter bevalt :-) Ik voeg screenshots toe, omdat ik ook een helling heb toegevoegd.

Nu heb ik alles af.

A+ en bedankt voor je feedback, advies en anderen.

A+

Lucbirus.

De keuze is aan jou!

1 like

Voor het visuele (minder zwaar) probeer je de risers te openen

Mechanisch niet handig om ze vol te laten zitten ;-)

Mooi werk ;-)

1 like

Ok het werkt, veel succes voor de rest. ;-)

1 like

Ik had eraan gedacht om de treden open te maken, maar de klant heeft dat liever zo. :-)

een+

Lucbirus

1 like

Goedenavond

Heeft u met uw cliënt kunnen kijken naar de beweging van het vasthoudbeen?

Vergeet niet het antwoord dat u het meest heeft geholpen te valideren als het beste antwoord 

Goedenavond.

Ik sta nog op mijn trap maar dicht bij de ontknoping, nou ik bedoel lasersnijden en vouwen.

Dus heb ik plannen gemaakt in pdf-versies voor de map, maar twee stappen weigeren om in uitgevouwen weergave te gaan.

Hoe hard ik ook kijk, ik zie niet waarom.

Heb je een idee waarom?

Kunt u het onderdeelbestand en de tekening zo plaatsen dat ik het kan zien

1 like

Vouw de uitgevouwen configuratie uit en kijk of uw vouwen niet worden verwijderd in de delen die niet uitvouwen. Het gebeurt vanuit de levers... Het enige wat je hoeft te doen is ze opnieuw te activeren...

1 like

Vergeet het maar, ik heb het gevonden.

Ik weet niet waarom ik een onderdeel had verwijderd door extrusie, maar het wilde niet nemen, dus ik moest aan iets sleutelen (ik weet niet wat) en daarom leken deze twee stappen niet uitgevouwen. Alles werd weer normaal.

Toch bedankt

Ok perfect, we moeten er nog steeds aan denken om de post te sluiten door het beste antwoord te valideren en bovendien is het klaar en klaar om in productie te worden genomen. ...

1 like

Ik sluit dit bericht omdat ik verder ga met verspanen.

Ik roeide veel, ik had een paar lijnen, maar ik vond de oplossingen door als een gek te loggen.

Ik hoop dat niemand mij die conclusie kwalijk zal nemen.

Ik hoop dat dit dit bericht zal sluiten, want ik weet niet hoe ik het anders moet doen.

A+ voor andere problemen, dat is zeker.

Lucbirus

Ik heb je -1 gezet omdat ik denk dat het niet correct is. Een van ons (PL of gt22 of ikzelf) verdiende het om het beste antwoord te hebben omdat ik je heb geholpen bij de ontwikkeling van je trap en je niet heeft gevalideerd....

1 like

Hallo bedrijf.

Ik ben terug om je nieuws te geven over de trap die een paar maanden geleden is ontworpen.

Hij is net terug van het schilderen en is zelfs geïnstalleerd.

img_0516.jpg
2 likes

Zoals eerder gezegd

Ik merk altijd dat de gesloten risers het geheel verzwaren

Desalniettemin is het een hele mooie prestatie 

Foto's vanuit alle hoeken zouden mooier en explicieter zijn geweest

Bedankt voor de feedback @+ ;-)

1 like

Bedankt voor de foto :)!

1 like

Hallo.

Ik wilde natuurlijk meer foto's maken, aangezien het mijn eerste echte betonproject is, maar de klant breeuwde de trap af terwijl het werk klaar was.

Als alles klaar is, (september denk ik) ga ik erheen om het vanuit al zijn beloofde invalshoeken te bekijken.

Ik weet dat volledige contra-marcehs zwaar wegen, het ding, maar de klant is koning.