Ik heb een grijze schets in de functiemanager. Ik wil er toegang toe, maar ik krijg een bericht dat ik de verwijdering eerst ongedaan moet maken. Dat doe ik, maar de schets blijft grijs en ontoegankelijk.
Heeft iemand ooit dit probleem gehad? Heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen?
En ja, maar we hebben niet per se dezelfde SW-versie
wat betekent dat ik je schets niet kan zien
aangezien ik in een lagere versie zit
Wat overigens is, zoals gezegd in mijn vorige bericht, als je schets gemaakt is via een deel dus afgeleide schetsen of deel familie
onmogelijk om het te wijzigen of je moet de links verwijderen en opnieuw beperken om een zwarte schets te hebben
es ce c' Claire ;-)
@+
PS:
Plaats een afbeelding door je stuk te ontwikkelen of zoek je schets om een afbeelding in te voegen, controleer gewoon de ansichtkaart met zon en berg rechtsboven in het antwoord
De schets is geen afgeleide schets. Het dient slechts als bron voor een andere afgeleide schets. Dus ik begrijp niet waarom het grijs is en deze fout heeft. Gewoonlijk worden afgeleide schetsen niet grijs weergegeven in de functiebeheerder.
Bovendien is het ook geen familie van stukken. Gewoon een stuk dat op zichzelf is gemaakt.
Je moet een probleem hebben met de "schaal" functie in je vergelijkingen, want als je het verwijdert, krijg je weer toegang tot je schets, het zou niet gekoppeld zijn aan een extern bestand dat toch niet gevonden kon worden?
Dank u voor uw antwoorden. Inderdaad, ik heb het parameterbestand niet bijgevoegd, maar aan mijn kant heb ik het en ik heb geen foutmelding die naar dit bestand verwijst. Het bewijs, ik heb andere variabelen in dit bestand, en de andere delen van de assemblage hebben deze pb niet.