Om snel te gaan en een structuur te schematiseren, heb ik alles overgetrokken in 2D- en 3D-schetsen. Het probleem is nu dat alle schetsstreken verschijnen, zelfs die achter de volumedelen, en ik wou dat ze verborgen waren (zie weergave hieronder). Hoe kunnen we er gewoon voor zorgen dat wat niet zichtbaar zou moeten zijn, dat ook niet is?
Het idee is dat ik snel structurele oplossingen kan presenteren, zonder alles te ontwerpen? Het feit dat alles zichtbaar is, maakt grotere assemblages onoverzichtelijk.
Je klikt op de schets en je klikt met de rechtermuisknop en verbergt vervolgens. Als u slechts één deel wilt verbergen, moet u een 3D-schets maken om al uw schetsen te selecteren en ze vervolgens te converteren en te verwijderen en te knippen wat u niet in deze schets wilt zien en vervolgens alle andere te verbergen.
Als het niet werkt of niet past; Het enige wat u hoeft te doen is uw schetsen te gebruiken om uw frame in gelaste constructie te maken en vervolgens uw wielen te extruderen...
Ik denk dat uw probleem een goed verzoek tot verbetering zou zijn om te doen op het Solidworks-portaal, omdat het waar is dat het een echte tijdsbesparing zou zijn voor projectservices...
Ik had er inderdaad aan gedacht om de schets om te zetten in een boekwerk aangezien de schetsen op de voorgrond blijven, en ik was op zoek naar een eenvoudige en snelle manier (ik heb verschillende structuren zoals de printscreen). De oplossing van het mechanisch gelaste is vrij snel, ca. 5 minuten per constructie, en het resultaat is correct. Bedankt voor de videolink, het heeft me weer tijd bespaard!
Mijn assemblages zijn beperkt tot de schetsen, door ze te verbergen blijven de assemblages OK dus niet te veel werk te verwachten.
Dus ik denk dat ik het zo ga doen, kijken of ik meer profielprofielen kan toevoegen. Het idee om de schetsen opnieuw te tekenen met alleen de zichtbare delen sprak me niet zo aan, ik wil de 3D-dynamiek kunnen behouden.
Ik ben ook op zoek naar het maken van het verbeteringsverzoek, maar het is direct bij SolidWorks dat je denkt dat je om Cobra moet vragen?