Mechanisch gelaste profielschets op plan

Hallo

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de schets van een gelast mechanisch profiel te integreren in een lijst van gelaste onderdelen.

Ik dacht dat ik een kolom kon maken met de schets (bijv. vleugelbuis) zodat de flowoperator het profiel kon bekijken.

Hartelijk dank voor uw feedback

Als ik het goed begrijp, zou je het profielgedeelte in miniatuur willen hebben?
Ik zie geen andere methode dan te hacken door een lege kolom te maken en daarin standalone views te plaatsen.
Dit bestaat al niet voor een assemblagestuklijst.

1 like

Je hebt het goed, ik dacht dat ik een schetsweergave naast de beschrijving op de tekeningen kon plaatsen.

Er is geen miniatuur mogelijk in een gelaste onderdelenlijsttabel.
Aan de andere kant kunt u indien nodig een nr. of een code plaatsen om naar een andere documentatie te verwijzen, met een miniatuur.

2 likes

Bedankt voor je feedback,

Ik heb al plannen gemaakt met de profielen, dus we gaan voorlopig zo door.

Maar het zou leuk zijn om naast de beschrijving een miniatuurschets te hebben. voor debetstaten.
misschien kun je dat doen met CuttingOptimization.

Vriendelijke groeten

Ook geen profiel in CuttingOptimization voor zover ik weet, maar als je de software: CuttingOptimization opent, klik je erop! In de balk bovenin breng je dan een verbeterverzoek naar voren en kun je je idee indienen.

1 like

Ik ga dit idee indienen, omdat het goed zou zijn voor metalen schrijnwerkprofielen.

Dank u voor uw feedback sbadenis.

Vriendelijke groeten