Schetsen die verdwijnen

Hallo, ik wist niet hoe ik mijn vraag een titel moest geven... nee ik heb nog geen bug meer ;-p Haha..

Ik wilde het gewoon weten, ik denk, tenzij ik me vergis, het staat in de opties, maar ik kan het niet meer vinden...

Ik heb meerdere schetsen op meerdere vlakken in een kamer, maar als ik mijn ongemodelleerde stuk draai met deze set schetsen, verdwijnen de schetsen... wat het voor mij niet gemakkelijk maakt om een kijkje te nemen. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat ze zichtbaar blijven tijdens het bewegen?

Cdt.

Grafische kaart bug?!

Zou je een screenshot willen hebben? Zijn ze duidelijk zichtbaar (niet verborgen) in de boom?

1 like

Nee, het is pas als ik mijn weergave draai dat de schetsen verdwijnen

Hallo

In welke versie zit je en kun je een bestand delen met de schetsen die verdwijnen?

1 like

OK... Hoe zal ik het zeggen... het is niet gemakkelijk te laten zien omdat het verdwijnt ... Om te gillen

Het is op het grafische gedeelte dat het verdwijnt ... en niet in de functie.

Maar ik realiseerde me net dat als ik 2 of 3 schetsen verberg, ik het probleem niet meer heb... ^^

capture_1.jpg

Dus misschien is het grafisch... Ik ben verrast, want ik heb een geweldige grafische kaart ... Quadro M 1000 m ... (ironische ^^)  en onder SW2019.

Oh ja, het is dat er een paar mensen zijn, een bug die verband houdt met de zwaarte van het model en/of de grafische kaart denk ik.

1 like

Ik zal kijken naar het cachegeheugen 

wat heb je als configuratie

CPU, GPU, RAM, enz.

@+

1 like

Eindelijk lijkt het er wel op, ja  ... Jammer dat ik dacht dat je dit in de opties kon aanpassen, een beetje zoals de verlichte volgens het aantal onderdelen in een assemblage.

1 like

Xeon CPU E31245 3.30 GH, quadro 1000m en 16 GB Ram.. maar ik gebruik daar nog lang niet alles 

Ja @ Fab kamp

Ik denk dat, gezien het proces.............. door 8 MB cache te hebben

Dat gezien de hoeveelheid rekenwerk om uw kleintjes te vinden

Hij vertelt je dat ik geen tijd heb om alles te berekenen om je al je functies in een oogwenk te laten zien (bewegend deel)

Zie o.a. deze link

https://fr.m.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9moire_cache

maar ik kan het ook mis hebben ;-)

@+ ;-)

2 likes