Hallo
Bij het tekenen van schetslijnen op mijn tekening om visuele scheidingen te maken, heb ik niet hetzelfde type gemengde lijn (gecontroleerd op constructie) wanneer ik een rechthoek of een lijn teken
(in rode lijn voor de bouw, in groene rechthoek voor de bouw)
Dit zijn de instellingen voor mijn gemengde streken
Heeft iemand hetzelfde fenomeen??
SW2023SP5
Hallo bidule,
We hebben geen 2023-versie, we hebben nog steeds 2022SP4,
Ik ben dit probleem tegengekomen, je moet de basiskaart opnieuw maken (of een kopie opnieuw maken om te testen) door de soorten lijnen opnieuw te specificeren.
Probeer dit en houd ons op de hoogte.
Succes.
@+.
AR.
Geen zorgen voor mij (zelfde versie en sp):
Ter informatie, lijn en rechthoek, getekend op een lege achtergrond, zonder een ingevoegde weergave.
Inderdaad, op een lege achtergrond, geen probleem.
Ik graaf erin en houd je in het sap
Resultaat van mijn tests:
- bij het tekenen van een constructielijn ==> gemengde lijn (kort)
- als we een lijn trekken en dan verander ik die in een constructielijn ==> lange gemengde lijn
- als we een rechthoek tekenen en dan verander ik die in een constructielijn ==> lange gemengde lijn
Oordeel (althans in mijn geval): wanneer je een rechte lijn, gebogen of andere omzet in een constructielijn ==> lange gemengde lijn
Er moet dus ergens een korte gemengde lijninformatie zijn voor de bouwlijnen die zijn getekend met het pictogram " constructielijn "
Voor mij geen zorgen:
Ik heb dit probleem niet met lege basiskaarten
Hallo @Le_Bidule
Zou je geen laag hebben met een eigen formaat voor de constructielijnen?
Kijk hier of je op " geen " of op een vaste laag zit.
En/of in de eigenschappen van de lijn:
Wetende dat het op een leeg plan op " geen " zou moeten staan, zou dit verklaren waarom alleen een reeds gewijzigd document het probleem heeft.
Ben! zoals Sylk zegt, verderop zouden er soorten lijnen in de lagen zijn... Om gezien te worden.
Ik heb dit allemaal gecontroleerd ... Het is een echte hoofdpijn, maar ik zal vinden
Je kunt proberen:
1- met het SW-documentsjabloon - als het gedrag is zoals verwacht op mijn werkstation, vergelijk je de eigenschappen van het document.
2-Met sw Rx reset je het fabrieksprofiel voor 1 sessie om te controleren en indien ok screenshot van de eigenschappen van het document
In beide gevallen komt het neer op het spelen van de 7 verschillen!
Bewerken: Een andere test verandert de actieve laag voor je test om te zien of de pb aan een laag is gekoppeld of niet.
Edit2: plaats uw lege documentsjabloon om te zien of we het pb reproduceren door een weergave in te voegen en vervolgens de constructielijn.