Hallo
Ik merk dat het schetsen in een tekening of het omzetten van een weergave n schetsen aanzienlijk vertraagt soliworks, zijn er trucs om dit probleem te beperken Ik ben sou solidworks 2022
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Hallo;
Probeer uw schetsen rechtstreeks in uw 3D-tekeningen te integreren (indien mogelijk) in plaats van ze in uw tekeningen (MEP) te maken.
Dan moet je spelen met de zichtbaarheid om deze in je MEP te laten verschijnen.
Maar als u uw schets kunt omzetten in een " 3D " -entiteit (oppervlakken of extrusie), is het nog steeds gemakkelijker.
Vriendelijke groeten.
Hartelijk dank voor uw antwoord, maar ik zou graag een aantal van mijn overzichtsweergaven willen omzetten in schetsen, om leesbare en zichtbare annotaties aan mijn plan toe te voegen (
zie bijgevoegde afbeelding)
… Waarom zou je je views omzetten in een schets?
Annotaties (ballonnen/notities...) verwijzen naar het onderdeel waaraan ze zijn gehecht.
Anders heb je voor de gestippelde kaders rond de aanzichten geen keus, je moet ze op je MEP maken (maar daarvoor hoef je je aanzichten niet om te zetten)...
En het maken van blokken zou niet minder arbeidsintensief zijn? Met de mogelijkheid om van het ene Europarlementariër naar het andere te hergebruiken
+1 voor de blokken (ik had zijn tekeningen niet vanuit deze hoek bekeken...)
Inderdaad blokken doen lijkt minder hebzuchtig, bedankt voor je antwoorden
Doe enkele tests en vergeet dan niet om " het beste antwoord " in deze discussie te valideren door op het vinkje te klikken.
Wow, ik hou van de afbeelding met de wolk bubble @Maclane ik zal het waarschijnlijk stelen van je in een toekomstige post!
Is het een geschenk!!
Dat is de hele boodschap die we gaan stelen
Ik ken minstens 2 oplossingen voor dit probleem:
Hoewel het haalbaar is, is SW niet ontworpen om in een tekening te schetsen, het kan vervelend zijn. Toch doe ik het soms, maar ik merk geen vertraging (SW2021). Bekijk uw prestatie-instellingen en configuraties en analyseer de relevantie van uw aanpak. Het is beter om te " schetsen" in de 3D-omgeving.