Hallo groep,
Ik heb een model op Grabcad gevonden dat me interesseert, helaas kan ik het niet openen met mijn solidworks 2015. Weet jij een manier om deze bestanden te openen of biedt Grabcad een manier om dit bestand te converteren.
Bedankt
Hallo groep,
Ik heb een model op Grabcad gevonden dat me interesseert, helaas kan ik het niet openen met mijn solidworks 2015. Weet jij een manier om deze bestanden te openen of biedt Grabcad een manier om dit bestand te converteren.
Bedankt
Hallo
SolidWorks staat niet toe dat u een model opslaat in een formaat van een eerdere versie, noch staat het u toe om een model te openen dat is gemaakt met een "toekomstige" versie.
De modellen die op Grabcad zijn geregistreerd, worden echter vaak aangeboden in verschillende formaten (Parasolid, STEP, IGES, enz.), waardoor ze kunnen worden opgehaald met oude versies. Ten koste van een verlies van informatie op het niveau van de creatieve structuur, dat afhankelijk is van het gekozen formaat.
Als uw Grabcad-sjabloon u geen alternatief formaat biedt, kan een liefdadigheidsinstelling het voor u converteren als u de link geeft naar de Grabcad-pagina waarin u geïnteresseerd bent. Het is Kerstmis...
Vriendelijke groeten
Ik wil alleen maar zeggen dat het mogelijk is om een toekomstige versie te openen met een alleen-lezen SP5,
Ik geloof dat je met SP5 alleen een bestand van de volgende hogere versie kunt openen (in het geval van @fauteux1959 zou het dus maximaal 2016 zijn)