Hallo, ik ben MP en ik heb in mijn type een simulatie van Solideworks nodig, ik wil een vergelijking maken tussen de weerstand die een vleugel zonder winglet kan lijden en een andere ermee, terwijl ik niet weet hoe het werkt, deze software is de eerste die ik heb gebruikt
Hallo
Je vraag is echt te vaag om te beantwoorden. Bovendien is het niet in een paar antwoorden van gebruikers dat u weet hoe u deze simulatiesoftware moet gebruiken. Ik raad je aan om naar de tutorials te gaan die worden aangeboden in de sectie "SOLIDWORKS Tutorial" of om op internet te zoeken naar tutorials over dit onderwerp. Training zou waarschijnlijk veel geschikter zijn om met een goede basis te beginnen!
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik ben het eens met wat @Jmsavoyat zegt en ik geef aan dat u in uw geval niet de basissimulatiemodule moet hebben, maar de module die FlowSimulation bevat.
Als je deze module niet hebt, kun je je doelen niet bereiken.
U moet ook weten dat alle modules zijn ontworpen en gebruikt door professionals van hoog niveau en vooral al lang zijn opgeleid in het gebruik ervan, dat veel complexer is dan het lijkt.
Mijn standpunt mag u niet ontmoedigen en dat het starten van een dergelijk onderzoek niet op het niveau van een TIPE is, het is te ambitieus.
Je zit in je laatste jaar, nietwaar?
Vriendelijke groeten
@Jmsavoyat @Zozo_mp ik wil je bedanken voor je antwoorden, ik zal proberen tutorials te bekijken om te begrijpen hoe het werkt , wat de Flowsimulation betreft, ik weet niet of de software die ik bezit het bevat of niet (ik heb de solideworks2014), en voor het niveau dat ik in het 2e jaar van prepas zit, Het is dus een type om de mondelingen van technische scholen te nemen
Vriendelijke groeten
Hallo
In perfecte overeenstemming met de vorige antwoorden
al aan de basis moet je modelleren,
bij voorkeur in oppervlakte
Of zoek een kant-en-klare kite met de juiste waarden
Na het maken van x diff versie
Zie deze link
https://www.esilv.fr/portfolios/optimisation-winglets-dun-avion/
@+