Gebruik je SolidWorks?

Hallo Canadese vriend.

Ja, ik gebruik SolidWorks (onder andere) zoals velen hier... :-)

Ik kijk ernaar uit om met onze Canadese neven en nichten over CAD te praten.

Yves

Ja!

De 2013 versie in het bijzonder.

Ja, 7 uur per dag; 5 dagen /7

JA

de 2012 versie en binnenkort de 2013

7 uur per dag, 5 dagen per week

Hallo, ik gebruik het al 8 jaar en ik ben nog steeds zo tevreden

Hallo

Gebruik je het persoonlijk of in je werk?

Het is nog steeds erg duur als software.

SolidXperts is een leverancier die zich exclusief toelegt op SolidWorks :)

Het is een van de meest betaalbare CAD-software in termen van prijs voor kleine bedrijven, terwijl het redelijk goede functies biedt.

Het is zelfs verrassend, want ondanks de goede prijs-kwaliteitverhouding wordt het niet vaak gebruikt. Zelf heb ik het nog nooit op mijn school gebruikt, terwijl ik het op mijn werk gebruik tijdens mijn leerwerkprogramma's.

Goedenacht.

1 like

Matthew

SolidWokrs heeft wereldwijd 2.200.000 licenties, waarvan de helft in de industrie (mijn bronnen zijn de SolidWorks- of MyCadBlog-blogs), ik weet niet zeker of we kunnen zeggen dat SW niet veel wordt gebruikt ;)!

@+

Ik gebruik het ook al 13 jaar

Ik gebruik het nu ook 3 jaar.

Ja in duo met TopSolid

Tot gauw

Welke versie van SolidWorks?

Kom en ontdek verschillende tips en trucs op onze YouTube.

https://www.youtube.com/user/MonXperts3D

Coyote

Het is waar dat mijn zin een beetje sterk was! ;-) Ik wilde meer specifiek zeggen dat ik vanuit mijn oogpunt (ook al ben ik nog maar net in de professionele wereld terechtgekomen) meer bedrijven zie met Catia of Pro Engineer dan met SolidWorks. Maar dit is slechts een bevinding en geen vergelijking met de officiële cijfers.

Fijne dag.

1 like

@Matthieu Zeker omdat je werkt in een activiteitensector die Catia favoriet maakt (Automotive?) of binnen "big BE" (En zelfs dan, zelfs daar, is SolidWorks aanwezig).

De cijfers van @coyote zijn accuraat...

Laten we tot slot niet vergeten dat Catia, net als SolidWorks, Dassault Systems is...;

Hallo.

CAD doen met SolidWorks is goed.

Geef aan, als het niet te indiscreet is, hoe ben je erin geslaagd om het weg te gooien?

Er zijn natuurlijk mensen in het onderwijs die het voor 300 euro kunnen kopen.

Er zijn mensen wiens bedrijf SolidWorks heeft.

Er zijn, voor zover ik weet, maar heel weinig mensen die het zich kunnen veroorloven om SolidWorks voor enkele duizenden euro's te kopen.

Bedankt.

Ik gebruik het ook, maar dan als BTS CPI-student;)

Sinds de SW 98+ versie (14 jaar oud: wie zegt beter?) en vandaag werk ik onder SW2012.

Ik heb de "verzameling" van installatie-cd's sinds SW98+ !!