Hallo allemaal
Ik zou moeten weten of het mogelijk is om een aangepaste eigenschap van een onderdeel toe te wijzen aan een aangepaste eigenschap van een item in de lijst met gelaste onderdelen.
Laat het me uitleggen:
Ik heb een formulier voor aangepaste eigenschappen gemaakt voor elk type bestand (onderdeel, assemblage, mechanisch gelast, tekeningen) waarbij ik verschillende dingen heb ingevuld zoals een beschrijving, een materiaal, een productiemethode, een datum, een ontwerper, enz. en in het bijzonder een artikelcode.
De eigenschap "Artikelcode" van een onderdeel haalt de bestandsnaam van het onderdeel op [SW-File Name] en wordt weergegeven in het formulier.
De eigenschap "Artikelcode" van een gelaste machine zoekt de bestandsnaam [SW-File Name] op, maar er wordt niets weergegeven in het formulier.
Ik denk dat dit normaal is, aangezien het item in de lijst met gelaste onderdelen geen bestandsnaam heeft.
Ik zou daarom graag willen weten of het mogelijk is om de eigenschap "Artikelcode" van een onderdeel op te halen en toe te wijzen aan die van een mechanisch gelast.
Dit alles stelt me vervolgens in staat om de gegevens in een Excel te extraheren met behulp van MySmartBom (MyCAD-tool).
Op dit moment is de extractie redelijk succesvol, maar de artikelcode van een mechanisch gelaste moet hetzelfde zijn als die van het onderdeel (bovenste niveau).
Bijgevoegd, een voorbeeld van een extractie van een transportband. Het eerste blad is de huidige versie en het tweede blad is de versie die u uiteindelijk wilt. In het rood is dit wat ik zou willen dat het verschijnt (vak "Artikelcode").
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben...
Dank u voor uw antwoorden bij voorbaat
Oprecht
V.Brnt
excel_affaire.xls