Is het mogelijk om de links tussen mijn 2D-plan en mijn 3D-bestand te behouden als ik het converteer naar geïmporteerd?

Hoi allemaal

Ik heb een assemblage, onderdelen, mijn algemene plan en mijn gedetailleerde plannen. Ik word vaak gevraagd om wijzigingen aan te brengen (en ik moet snel zijn...), dus mijn boom in mijn onderdelenbestanden is catastrofaal. Ik zou graag willen weten of er een manier was om mijn onderdelenbestanden om te zetten in geïmporteerde bestanden met behoud van de links met mijn plannen (dat de afmetingen in contact blijven met mijn 3D...)

Als je tips hebt, ben ik geïnteresseerd.

Bedankt

Vriendelijke groeten

Hallo

Theoretisch zou ik ja zeggen, maar ik heb geen essayé...@+.

Hallo

Ik zou de neiging hebben om nee te zeggen... Maar ik heb het niet geprobeerd.

Bovendien zal het waarschijnlijk al uw beperkingen in de assemblages doorbreken omdat ze gerelateerd zijn aan de namen van de gezichten en andere 3D-entiteiten...

Vriendelijke groeten

Hallo Elodie

Kunt u mij vertellen hoe "het converteren van onderdeelbestanden naar geïmporteerd" de boom van uw onderdelen zal verbeteren.

Normaal gesproken, als u uw munten codeert met een indexnummer door een kopie van de munt te maken, zou het moeten werken.

Iedereen heeft meerdere versies van hetzelfde toneelstuk.

Persoonlijk doe ik bijvoorbeeld  U-745_19-V1a , dan U-745_19-V2a, dan V3a of V3b, dan maak ik een kopie van het originele plan dat ik hernoem van V1a naar V2a en ik open de V2a-kamer en daar worden de twee V2a's bijgewerkt met hetzelfde indexnummer.

Mijn collega's die de productie doen met wijzigingen van versie en indices zullen u vertellen hoe u dat moet doen. Ik knutsel omdat ik alleen maar unieke machines maak.

Vriendelijke groeten

Dankzij een geïmporteerde zou ik geen as van "15 meter lang" hebben, en soms voorkomt het dat Solidworks vertraagt. Het moeilijkste is om ervoor te zorgen dat de plannen volgen... En inderdaad de vergadering.

Hallo

Om de boom te verkleinen, selecteert u gewoon alles en klikt u met de rechtermuisknop, maakt u een map en alles wordt erin opgeslagen, en om te voorkomen dat het achterblijft, kunt u de blokkeerbalk activeren en verlagen die de vroegtijdige regeneratie van de onderdelen voorkomt. Zie PJ

comment-activer-la-barre-de-blocage-solidworks.pdf
2 likes