Is het mogelijk om een "getriggerde actie" op een kind te maken?

Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar een "getriggerde actie" op de elementen van een childlijst. Deze actie is functioneel wanneer ik de onderliggende projecten afzonderlijk gebruik, maar niet wanneer ze worden aangeroepen door mijn childList. (Bericht:<Ontbrekende specificatie - [ID Spec]> in Autopilot)

Ter info: mijn kinderen worden automatisch gegenereerd in mijn childList door een macro met behulp van "Create close child specification" en vervolgens gewijzigd door de gebruiker. Na modificatie "start" de gebruiker de 3D op de automatische piloot, op dit moment creëer ik mijn "getriggerde actie" om de status aan het einde van de generatie te veranderen.

Misschien doe ik het verkeerd?

Bij voorbaat dank voor uw aandacht:)

1 like

Kleine verduidelijking: ik gebruik DRIVEWORKS PRO

Hallo!

Kleine vragen:

• Individuele of gedeelde groep?
  • Wat is of worden de bestanden als trigger gebruikt? Worden ze gegenereerd door de Child Specification?
  • Waar is het vrijgavedocument voor de geactiveerde actie geplaatst in de stroomspecificatie van de onderliggende specificatie?
  • Wordt deze taak vrijgegeven bij gebruik van de taak Gesloten onderliggende specificatie maken?
  • Kun je ons wat screenshots geven?

Ik zal ook aanraden om contact op te nemen met uw SOLIDWORKS-wederverkoper als deze u momenteel beperkt in uw productie, het zal sneller gaan ;-)

1 like

Hallo

Bedankt voor het snelle antwoord, ik ben niet geblokkeerd omdat het een "bonus" -functie is die ik wilde toevoegen en als ik je antwoorden geloof, is het mogelijk: ik zal aan mijn kant graven.

Om toch te antwoorden:

• Het project wordt gedeeld.
  • Het bestand wordt gegenereerd door de child-specificatie op hetzelfde niveau in de stroom, ik start de release van mijn 3D en vervolgens die van mijn document.
  • De Create Closed Child Specification wordt stroomopwaarts gestart, de specs worden opnieuw geopend en wanneer ze gesloten zijn, worden de elementen gestart.

In mijn project worden de 3D aan het einde van hun invoer door de gebruiker hergebruikt, het idee is om hen automatisch aan te geven door een verandering van fase hun beschikbaarheid.

Zo koud, het bericht <Missing Specification - [Id Spec]> doet me denken dat op het moment dat de geactiveerde actie wordt vrijgegeven, er nog geen overgang is gemaakt op de Child Specification.

Is dat het geval?

Oh ik was het vergeten!

Zijn de specificaties voor kinderen ingesloten? 

zie de paragraaf "Specificaties kind insluiten":

http://docs.driveworkspro.com/Topic/SettingsProject

De optie "Onderliggende specificaties insluiten" is ingeschakeld.

Na het lezen lijkt het erop dat de bezorgdheid daar vandaan komt, als het geen invloed heeft op de projecten van mijn collega's, zal ik proberen deze kant in te graven.

Bedankt voor alles.

Nico