Hallo allemaal,
Ik gebruik een Excel-tabel met formules, ik zou deze tabel graag direct in mijn tekeningen willen kunnen invoegen.
Is het mogelijk om er een bladwijzer van te maken zoals de notities.
Bij voorbaat dank
Vriendelijke groeten.
Hallo allemaal,
Ik gebruik een Excel-tabel met formules, ik zou deze tabel graag direct in mijn tekeningen willen kunnen invoegen.
Is het mogelijk om er een bladwijzer van te maken zoals de notities.
Bij voorbaat dank
Vriendelijke groeten.
Voor zover ik weet, nee...
Maar ik zal het onderzoeken voordat ik een duidelijk antwoord geef... Ik ben niet erg zeker van mezelf op dit ene.
Hallo
Bij mijn weten is dit niet mogelijk!
Aan de andere kant, door de tabel met "> object invoegen" in te voegen, kunt u uit het bestand kiezen:
Afhankelijk van de versie van Windows kunt u het volgende doen:
- In W7 heb je een snelkoppeling naar dit bestand direct in Favorieten (sleep het gewoon naar deze map vanuit de verkenner)
- Maak in XP een snelkoppeling naar dit bestand in bijvoorbeeld mijn documenten, die met één klik toegankelijk zijn vanuit het rechterzijpaneel.
Hallo samos024 zei:
Als de formules niet te complex zijn, kunt u een algemene tabelsjabloon gebruiken.
Met algemene tabellen kunt u basisbewerkingen op cellen uitvoeren, bijvoorbeeld: =B1+A8
@fgirard goed idee, maar het past niet bij mijn gebruik.
@Lucas, ik ben bang om het originele bestand te wijzigen, de chane-waarden zijn afhankelijk van het gebruik.
Ik heb het niet gehad over het wijzigen van het originele bestand!
Hoe maak je de Excel-spreadsheet? Met "invoegen > object"? In dit geval kunt u "kiezen uit bestand" en vanuit dit venster snel toegang krijgen tot bepaalde bestanden.