Is het mogelijk om de kleur van de streken van de omtrek te veranderen tijdens het modelleren?

Hoi allemaal

Ik wilde weten of het mogelijk was om de kleur van de streken in een modellering of schets te veranderen?

In mijn geval zou ik bijvoorbeeld willen dat we de zwarte omtrek van de letters niet zien of veranderen in wit.

Bij voorbaat dank voor uw hulp 

trait.jpg

Hallo

Er is een manier, maar deze heeft invloed op het hele 3D-model, namelijk om over te schakelen naar de modus "gearceerde afbeelding" en niet naar "rand in gearceerde afbeeldingsmodus". Maar in dit geval is de tekst onzichtbaar in de normale weergave of niet erg zichtbaar.

2 likes

Hallo

Je vraag is goed, want ik heb zojuist een video opnieuw gepost waarin wordt uitgelegd hoe je het moet doen.

U kunt dus alleen de randen van elke letter of elke letter afzonderlijk kleuren. Bekijk tegen het einde van de video

Vriendelijke groeten

colorier_pour_un_mode_demploi.zip
colorier_des_lettres_vue_2.jpg
3 likes

Hoi Zozo,

Raadt u aan om een mini-afschuining op de letters te maken en ze vervolgens wit te maken voor onze vriend? Maar in ieder geval blijft het gaas in het zwart.

Anders zou de tekst in een ander volume moeten worden gemaakt en zou hij misschien transparant moeten worden gemaakt.

1 like

Ik heb me misschien slecht uitgedrukt.   (Ik begreep ""het hele net" niet) 

Ik maak een mini afschuining van 0,05 (of kleiner afhankelijk van de grootte van de letters omdat je niet alleen de rand kunt kleuren.

Hier is een voorbeeld van de letter "n" waar ik heb gekleurd met verschillende mogelijke gevallen, waaronder een afschuining in geel

Vriendelijke groeten

colorier_des_lettres_vue_4.jpg
1 like