Is het mogelijk om te achterhalen in welke ruimtes een "Lib Feat Part"-profiel wordt gebruikt? SLDLFP?

Hallo

Een 3e vraag met betrekking tot het Lib Feat Part, omdat ik er middenin zit.

Ik denk dat het antwoord nee zal zijn, maar je weet maar nooit...

Is het mogelijk om te achterhalen in welke ruimtes een "Lib Feat Part"-profiel wordt gebruikt? SLDLFP?

Zoals ook voor het gebruik van een onderdeel in assemblages via EPDM.

Bedankt

Antho

Alle profielen die met de gelaste bouwmodule zijn gemaakt, maken gebruik van bibliotheekprofielen.

1 like

Ja, maar mijn vraag is: Is er een manier om erachter te komen in welke kamers het profiel wordt gebruikt (gebruikt in boekenkastprofiel met gelaste constructiemodule)?

hallo Antho, afgezien van het maken van een eigenschap in de 3D waar deze informatie zou worden ingevuld, is daar bij mijn weten geen directe herkenning voor.

1 like

Voor mij is de enige manier om in excel een zoekopdracht te maken

Dus overdracht van alle nomenclaturen in Excel

@+

Als de LFP is ingesteld met "Link to Function..." " creëert dit een "Externe Referentie"

We zouden dus een macro moeten maken die de bestanden zou analyseren:

"Als externe ref. / en Als pad=...\Kenmerken Paletten\...   / Bestand toevoegen aan resultatenlijst"

Om bijvoorbeeld de bestanden op te sommen...

2 likes

Mijn vraag ging over een geïntegreerde LFP in gelaste constructie waarbij de optie "Link" niet beschikbaar is. Het is duidelijk dat er geen eenvoudige en eenvoudige oplossing is, maar ik vermoedde het toch.

in dit geval is het mogelijk om te zoeken op de "Lijst met gelaste onderdelen"

als het EP-lid een lijst bevat (maar dat moet ook mogelijk zijn via de PWT's),

voer gewoon een bulkzoekopdracht uit door te zoeken naar de waarden "Beschrijving" of een onderdeel.

Als de LFP-bestanden vanaf het begin correct zijn ingevuld, hebben ze de waarde "Beschrijving"

(in een lijst van gelaste onderdelen, dit is een van de basisprincipes/filosofie van deze module...)

Voorbeeld van onderzoek:

"UPN-profiel... "

"Geëxtrudeerd profiel nr. xxx... "

EDIT: EPDM moet dit kunnen, omdat het de "Gelaste Onderdelenlijsten" kan lezen

2 likes

Ik zie niet in hoe ik dat via de EPDM zou kunnen zoeken.

Als de functie "Global Search - Content (tekst)" geen fouten bevatte, zou het het misschien wel kunnen.

Anders zou je via een Visiatv-adviseur moeten gaan, ik weet het niet meer, maar iemand had een wereldwijde zoekopdracht gedaan in een kist met trefwoorden en stuurde me een lijst...

Ik weet niet meer welke gereedschappen hij gebruikte om dit te doen...

Misschien kun je met een myPDMtools-tool iets doen, ik ken ze niet.

1 like