Is het mogelijk om een bestand op te slaan door alle links af te snijden?

In een assemblage wil ik bepaalde elementen opslaan om naar de verspaningsafdeling te sturen, maar deze bestanden mogen niet gerelateerd zijn aan mijn assemblage. Is dit mogelijk?

Hallo

Exporteren naar een STEP-formaat bevriest de geometrie van het onderdeel (het geheel).

Hallo

Ja, maar we verliezen ook de bouwgeschiedenis, die wil ik graag vermijden.

Bedankt voor je feedback.

Hallo, in dit geval stel ik voor om de verwijzingen te verwijderen en de functies die in de context zijn gemaakt onafhankelijk te maken (onomkeerbare functie, beter een kopie bewaren), 

1 like

Hallo;

Om uw bouwbomen te kunnen behouden, kan ik maar twee oplossingen overwegen:

Maak een compositie om mee te nemen. (Inpakken en gaan)

of, als u over de Mycad-hulpprogramma's beschikt, gebruikt u Projectbeheer om een kopie van de gewenste assembly te maken.

Nadeel => De naam van de nieuwe assemblage zal anders zijn dan het origineel.... Het is gemakkelijk te overkomelijk.

Vriendelijke groeten

Voor Maclane,

In feite is dat wat we vandaag al doen, maar als je een enkel onderdeel exporteert maar het heeft een bovenliggend bestand, dan moet je het ofwel ook exporteren, ofwel behoudt het de link met het oude onderdeel. Onze verspanende afdeling wil niet met onze vijlen werken uit angst ze te beschadigen.

Voor Lynk,

Ik denk dat dit het meest geschikt is, omdat we al een kopie maken voor de machinisten.

Dank u allen voor uw antwoorden.