De implementatie van een E-PDM in mijn bedrijf vereist
Hervatten of
Creëer codoficatie.
Tot op heden wordt de codering gedaan met het nummer dat in een Windows-map is gevonden.
Biedt de E-PDM een codering van onderdelen, artikelen?
Bedankt
De implementatie van een E-PDM in mijn bedrijf vereist
Hervatten of
Creëer codoficatie.
Tot op heden wordt de codering gedaan met het nummer dat in een Windows-map is gevonden.
Biedt de E-PDM een codering van onderdelen, artikelen?
Bedankt
De EPDM kan uw bestaande codificatie overnemen, dit zal worden gedaan wanneer u het instelt, waardoor uw lijst wordt voortgezet.
Zoals gezegd door @Lucas is het heel goed mogelijk.
EPDM kan overweg met verschillende incrementele tellers die je kunt hergebruiken voor het coderen (dit is overigens een eenvoudig onderdeel van EPDM-administratie). De codificatie kan ook worden verfraaid met voorwaarden, variabelen, enz.
Als uw voorbeeld geen eenvoudige verhoging is, kunt u ons uw behoefte mailen, wij zullen u meer details geven.
Fijne dag
Ik was niet specifiek genoeg in mijn vraag.
Wetende dat commerciële artikelen tot op heden niet zijn gecodificeerd, zal ik het huidige coderingssysteem moeten heroverwegen.
Kan een E-PDM een coderingssysteem genereren?
Bedankt
Vriendelijke groeten
Philippe
De EPDM heeft geen coderingssysteem als zodanig. Je moet hem "vertellen" (parametrisering) wat je wilt voor deze codering: puur incrementeel, voorvoegsel + incrementeel, codering per categorie van commerciële onderdelen...
Het is in ieder geval mogelijk om meerdere meters onder EPDM te creëren.