Hoi allemaal
Ik hoop dat het goed met je gaat in deze periode, ik ben zo vrij om mijn verzoek te posten omdat ik na lang onderzoek blokkeer en het waarschijnlijk heel eenvoudig is of een interpretatiefout van mijn kant bij het vouwen van het onderdeel.
Mijn probleem: Nadat ik het 3D-gedeelte heb gemaakt, wil ik de tekening maken en ik merk dat de uitgevouwen toestand raar is ter hoogte van de vouwen. Dus ik voer een handmatige uitgevouwen toestand van mijn onderdeel uit en ik zie dat deze totaal anders is dan de uitgevouwen toestand die via SolidWorks is gemaakt.
Ik heb geprobeerd vouw voor vouw terug te zetten, niets te doen, zodra ik de centrale vouw en één kant plaats, "mist" het mijn uitgevouwen staat (ik zet aanhalingstekens omdat ik het misschien mis heb en dat om het onderdeel te vouwen zoals ik wil, de laser het onderdeel zo en daar moet snijden, bah mea-culpa hahaha).
Ik heb natuurlijk een ander stuk gepast en zodra ik de 3 vouwen zoals deze heb, doet het hetzelfde met mij! Ik weet niet meer wat ik moet doen, dus ik kom naar je toe om hulp te vragen.
Ik zal mijn 3D-bestand naar je overbrengen als je dat wilt, en de 2 afbeeldingen die ik hierboven heb uitgelegd.
Bij voorbaat dank voor uw hulp, nog een fijne dag, tot ziens
Anthony
help_me_-_probleem_-_ligne_de_pliage.sldprt