Ik maakte van een set onderdelen (een kettinggeleider) plaatwerkonderdelen, vervolgens nam ik de carrosserieën op om alle stukken één voor één te hebben voor de tekening. Als ik de tekeningen van elk stuk plaatwerk maak, heb ik niet de uitgevouwen toestand, aan de andere kant heb ik in mijn totale model wel een uitgevouwen toestand, hoe zou ik deze toestand voor de tekening kunnen vinden
Ik voeg het bestand toe voor het geval ik het niet duidelijk heb
Helaas zit ik op SW13, ik kan het onderdeel niet openen, ik kan het gewoon visualiseren door te eDrawingn.
Voor de functie Plaatwerkconversie moet u eerst de vaste entiteit selecteren en vervolgens in het venster "Gebogen rand" klikken op "Alle bochten weergeven".
Een kleine vraag buiten het onderwerp, waarom ga je te werk door lichamen in nieuwe kamers te registreren?
U kunt uw uitgeklapte onderdelen rechtstreeks van het originele onderdeel (multibody-onderdeel) hebben. Bij het invoegen van een weergave selecteert u de body van de gewenste doorvoer en vinkt u vervolgens "Uitgevouwen toestand" aan. Nee?
@syltab, voor de conversie van plaatwerk, is het je gelukt om het te doen zoals ik aangaf?
De enige beperking van het gebruik van bodyselectie om gevouwen te worden, is als je volwaardige delen van je bitrates moet maken, bijvoorbeeld voor artikelcodeverhalen.