Uitgevouwen staat voor tekenen

Hallo

Ik maakte van een set onderdelen (een kettinggeleider) plaatwerkonderdelen, vervolgens nam ik de carrosserieën op om alle stukken één voor één te hebben voor de tekening. Als ik de tekeningen van elk stuk plaatwerk maak, heb ik niet de uitgevouwen toestand, aan de andere kant heb ik in mijn totale model wel een uitgevouwen toestand, hoe zou ik deze toestand voor de tekening kunnen vinden

Ik voeg het bestand toe voor het geval ik het niet duidelijk heb

Bedankt voor je hulp  

guide_chaine_lg_5244_mm.sldprt

Op uw nieuwe onderdelen voert u Invoegen/Plaatwerk/Omzetten naar plaatwerk uit.

Houd er rekening mee dat uw vouwparameters die van uw model zijn, niet het originele onderdeel.

1 like

Hallo Benoit,

Ik heb gedaan wat je me vertelde, het lijkt niet te werken of ik doe het verkeerd

Ik voeg een van de onderdelenbestanden toe die zijn gemaakt door de functie voor het opslaan van lichamen, zodat u het zelf kunt zien

Ik dank u voor uw aandacht

patte_de_fixation_rallonge.sldprt
1 like

Zodra uw onderdeel is omgezet in plaatwerk, opent u uw tekening.

Voeg een weergave in, een weergave (bijv. vooraanzicht) en klik op "uitgevouwen toestand" in het linkerdeelvenster.

Zie afbeelding.

deplie.png
1 like

Helaas zit ik op SW13, ik kan het onderdeel niet openen, ik kan het gewoon visualiseren door te eDrawingn.

Voor de functie Plaatwerkconversie moet u eerst de vaste entiteit selecteren en vervolgens in het venster  "Gebogen rand" klikken op "Alle bochten weergeven".

Een voorbeeld is bijgevoegd.

-.sldprt
1 like

Een kleine vraag buiten het onderwerp, waarom ga je te werk door lichamen in nieuwe kamers te registreren?

U kunt uw uitgeklapte onderdelen rechtstreeks van het originele onderdeel (multibody-onderdeel) hebben. Bij het invoegen van een weergave selecteert u de body van de gewenste doorvoer en vinkt u vervolgens "Uitgevouwen toestand" aan. Nee?

1 like

Dank je wel Bart, maar ik kan er geen plaatwerk van maken

Als ik zo te werk ga, is dat omdat ik weet hoe ik het zo moet doen, is er een andere, eenvoudigere manier om verder te gaan?

Bedankt voor je info

1 like

Benoit's laatste post is de manier die ik gebruik om mijn multibody deel tekeningen te maken.

Daarna is je manier van doen ook goed. =)

1 like

Zie deze afbeelding voor de ombouw naar plaatwerk.

tolerie.png
2 likes

@syltab, voor de conversie van plaatwerk, is het je gelukt om het te doen zoals ik aangaf?

De enige beperking van het gebruik van bodyselectie om gevouwen te worden, is als je volwaardige delen van je bitrates moet maken, bijvoorbeeld voor artikelcodeverhalen.

screenshot469.jpg
2 likes

Benoit of bart,

Kunt u mij uw manier van werken voor de tekening voor multi-body uitleggen, het zou zeer liefdadig zijn, dank u.

1 like

Voor de oplossing van Benoit, hier is een zeefdruk;)

corps.png
2 likes

Het is een duplicaat dat @Bart, ik had de vraag een paar seconden eerder al voelen aankomen! :)

2 likes

Pardon Benoit, ik had hem niet gezien.

Het beste antwoord is in ieder geval van jou met recht;)

1 like

Dank u beiden,

Het is goed.

Fijne dag vrienden, en tot ziens volgende vraag

1 like

Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem hebt gedood! Jij weet net zo goed als ik dat we soms verrast worden! ;)

1 like

Geen zorgen vriend, je praat met de juiste mensen ^^

Aarzel niet om terug te komen om ons te zien ;) =)

1 like

Fijne dag en tot ziens.

1 like