Hallo
Hoe "uitgevouwen toestand" te verwijderen uit de bestandsnaam van een "opslaan als" van een plaatwerkonderdeel. Het is vervelend om het altijd handmatig te verwijderen en dus neemt BatchConverter het terug in de burst-exports.
Ik kon geen bericht over dit onderwerp vinden.
Bij voorbaat dank
Vincent B
1 like
Hallo
Ik had deze vraag al op het forum gesteld en het lijkt mij dat het niet mogelijk is en ik heb nog geen oplossing gevonden, behalve om het handmatig te verwijderen tijdens de registratie. Ik gebruik een macro die me exporteert met behulp van de naam van de configuratie door de uitgevouwen te doen en deze vervolgens op te slaan en het maakt de uitgevouwen configuratie voor mij, dus ik heb de uitgevouwen configuratie niet in de naam, maar je moet dat doen voordat je de MEP maakt, anders zal de uitgevouwen configuratie bestaan.
1 like
Ik laat de vraag open voor het geval dat...
Ik heb een test gedaan door de naam van de functie "Unfolded State" in de boom te veranderen in bijvoorbeeld ED1. BatchConverter neemt ED1 als voorvoegsel.
Anders, voor de goede orde. Om te voorkomen dat u "uitgevouwen toestand" in SW krijgt, moet u met de rechtermuisknop op het onderdeel klikken en "exporteren naar dxf". In dit geval wordt "uitgevouwen toestand" niet meer standaard ingevoegd.
Bedankt, ik zal aan het onderwerp blijven werken
Fijne dag
etatdeplie1.png