Goedenavond
Ik kijk er maandag naar, maar bij mijn weten geen directe mogelijkheid via de tools van PDM. Aan de andere kant is het mogelijk om de geschiedenis van de bestanden te analyseren.
Ten slotte moet u na het testen de zoekfuncties gebruiken. In de algemene zoekopdracht en op het tabblad "Workflow" moet u de status selecteren en vervolgens "De opgegeven bestanden ten minste in de staat opnemen in mijn versie" aanvinken.
Dit zal resulteren in alle bestanden die op een bepaald moment deze actieve status hebben gehad.
Heeft geen aandacht besteed aan het feit dat er nog een vraag was. Dus ik denk dat je naar de bestandsgeschiedenis moet gaan, de versie(s) moet verwijderen als deze bestaat in de staat die moet worden verwijderd (of de statuswijzigingen moet verwijderen).
Als er versies bestaan die hoger zijn dan deze status, moet u de bestanden ergens anders kopiëren om een back-up te maken en ze vervolgens over het originele bestand kopiëren door extracties uit te voeren.
Een andere, meer radicale methode, indien mogelijk, is om de bestanden te vernietigen die door de staat zijn gegaan om te worden verwijderd.