Prestatie-evaluatie - Netwerkreferenties

Hallo
Tijdens het uitvoeren van een prestatie-evaluatie op een assemblage, heb ik een waarschuwing zoals op de bijgevoegde afbeelding (netwerkreferenties) en ik kan tot nu toe geen uitleg vinden om dit probleem op te lossen, bij voorbaat dank

references_reseau_light.png

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je een oplossing gevonden?

Hallo;

Dit type waarschuwing geeft gewoon aan dat sommige bestanden zich op een server bevinden, wat langer duurt om te openen dan een bestand op een lokale schijf...

Simpel gezegd, het "pad" dat bestanden moeten volgen om te openen vanaf een lokale harde schijf is als volgt:

− Southbridge → harde schijf (moederbord) – > CPU – Northbridge > (moederbord) – > Ram – en OPEN!

Als je dit vervolgens vergelijkt met het bestandspad bij het openen van een bestand uit het netwerk:

− Ethernet-kaart – > Router\switch\hub → Server → Southbridge-server harde schijf →→ server, CPU-server → Northbridge-server → server, RAM → Router\switch\hub → Southbridge, → Ethernet-kaart → Northbridge CP→U → → RAM en tenslotte OPEN! (Ik ben uitgeput alleen al het lezen van het pad...)

Solidworks verspilt dan ook veel tijd aan aanvragen bij het openen van deze bestanden.

Opmerking: het originele bericht is van september 2022... Het is niet zeker dat zijn uitgever op dit bericht zal reageren.

3 likes