Hallo
Op welke versie van SP zat je in 2024?
Als het een versie was vóór SP5.0, kan het in sommige opzichten min of meer buggy zijn geweest.
Persoonlijk zou ik niet werken op een Sp3.0
Hallo
Op welke versie van SP zat je in 2024?
Als het een versie was vóór SP5.0, kan het in sommige opzichten min of meer buggy zijn geweest.
Persoonlijk zou ik niet werken op een Sp3.0
Het was de laatste versie van de 2004. Bovendien had ik een hotfix geïnstalleerd die werd aanbevolen door de hotline, maar deze veranderde niets.
Over het algemeen wacht ik ook op de sp4 mini, maar hier, toen ik van pc veranderde, had ik niet veel keus. Dat gezegd hebbende, de sp3 2025 werkt erg goed, ik ben tot nu toe slechts één kleine bug tegengekomen op de tekeningen met betrekking tot de oppervlakteafwerkingen, op het dialoogvenster, tenzij de normen zijn gewijzigd.
Voor de oneven en even versies, nog nooit gehoord dat de oneven beter zijn.
Trouwens, de slechtste versie die ik heb gehoord was de bugste 2015 aller tijden!
En voor mijn geschiedenis van 2014-2018-2020-2023 en het ergste is waarschijnlijk de 2023!
En nu betekenen zelfs de Sps blijkbaar niet veel meer, want het gaat alleen om fixes zoals voorheen, maar soms ook om het toevoegen van functies (en bugs!).
Niet al te veel een deal voor de 2023SP5! Maar goed, iedereen heeft zijn eigen ervaring
Ik had het over SP05 @Le_Bidule (voor alle versies).
Maar ik denk dat het ook komt van onze pc's die zeer beperkt zijn voor de 2023. (en steeds belangrijkere vergaderingen...)
Maar voor mij was de 2020 SP05 veel stabieler, maar langzamer.
En zoals ik al zei, het opent sneller met de 2023, maar het crasht ook sneller!
ja Er zijn twee aparte teams voor de ontwikkeling van SW (volgens hotline). Die in de vreemde versie lijken me veel beter
Ik gebruik SW sinds de versie van 1997 en ik heb het vaak gemerkt.
Vrijwel mee eens, 2024 was een nachtmerrie in vergelijking met 2023
Van mijn kant vraag ik altijd om de mening bij de hotline en ook op het forum voordat ik de versie systematisch naar sp05 verander.
En als de niet-functionele versie (of niet erg functioneel) is, blijven we 2-3 jaar op dezelfde.
Voor de ontwikkelaars denk ik dat sinds verloop van tijd ook de goeden van de vreemde versies het schip hebben verlaten!
Verdomme, we moeten de versie veranderen (bedankt win 11 ...)
We hebben dus de keuze tussen 2024 Sp5.0 en 2025 Sp5.0 (wanneer het wordt uitgebracht).
Ik neigde meer naar de 2024 (omdat we niet immuun zijn voor het feit dat de 2025 sp5 niet goed wordt afgeluisterd en er op dit moment weinig feedback is over deze versie).
Wat zijn de belangrijkste aandachtspunten van V2024?
Als ik zie dat @sbadenis zegt dat SW2020 Sp5.0 (onze huidige versie die ik ultra buggy vind) stabieler is dan 2023, ben ik bang...
Hallo
Stabiliteit kan afkomstig zijn van werkstations, van de verschillende Windows- of Office-updates, wat de stabiliteit van SW niet ten goede komt wanneer de upgrade wordt uitgevoerd na installatie.
Van mijn kant SW2024 SP5.0 sinds februari 2025, geen grote problemen vastgesteld. Tekeningen zijn altijd de zwakke schakel in SW, dus ik blijf niet stilstaan bij mogelijke bugs die ons gebruik niet blokkeren.
SW-crashes komen nog steeds minder vaak voor (er zijn nog steeds gevallen waarin het crasht zonder echt te begrijpen waarom, maar het is nog steeds vrij ongebruikelijk in ons land).
Ik geef er nog steeds de voorkeur aan om elk jaar te migreren naar een n-1-versie (2024 in 2025, 2025 in 2026...) om het onderhoud niet met verlies te betalen en gebruik te kunnen maken van de hotline. Om nog maar te zwijgen van het risico van instabiliteit van sommige modellen tijdens een te grote versiesprong (het ergste dat we in ons geheugen hadden is SW2009 naar SW2014 en een klein beetje breuk in de bestanden).
Persoonlijk vind ik de 2025 sp3 erg stabiel, ik kom bijna geen crashes meer tegen zonder waarschuwing zoals het mij vaak overkwam bij de 2024 versie. En nogmaals, het is vaak mijn schuld dat ik soms te snel wil gaan. Je moet ook heel voorzichtig zijn met bepaalde beperkingen in de assemblages.
Dat gezegd hebbende, denk ik dat de processor van mijn nieuwe machine er veel mee te maken heeft.