Ik wil systematisch alle draadrepresentaties van verborgen objecten hebben... Momenteel moet ik de objecten in de sjabloon invoegen om ze te kunnen zien.
Hoe vermijd ik het gebruik van de functie "Invoegen" > "Modelobjecten" om draadrepresentaties in tekeningen te zien?
Kunnen we dit configureren in de tekeningen? Ik gebruik Solidworks 2019 SP03 op Windows 10.
Ik heb de sw 2018 SP.4-versie, ... Ik weet dat er een kleine bug is op de threads die niet verschijnen op de leden van het Europees Parlement, ...
Je hoeft dus alleen maar naar de piercingfunctie te gaan en vervolgens op het pictogram onderaan te klikken voor de weergave van het net in optie, het bugs soms bij het herstellen van oude bestanden ...
Dus na het klikken en opslaan van uw onderdeel opent de MEP en verschijnt de thread... kleine bug die al sinds 2017 bestaat...
Niet onmogelijk, maar je moet begrijpen dat bij een assemblage van 1000 onderdelen of meer, het importeren van de standaard aftappen alleen maar omslachtigheid met zich meebrengt. U moet de threads dus handmatig importeren, afhankelijk van de behoefte of niet.