Ik zou je hulp nodig hebben, we hebben een onderaannemer die ons een vrij grote assemblage heeft gestuurd, maar bij deze montage komen alle schroeven uit de gereedschapskist die we in ons bedrijf niet hebben.
Bij het openen van deze assemblage krijg ik de melding dat de toolbox component niet gevonden is, wil je er zelf naar zoeken: Ja / Nee / Help
En dit voor elk onderdeel van de gereedschapskist.... Is er een manier om gereedschapskistcomponenten uit te sluiten voordat een assemblage wordt geopend?
Ik heb geprobeerd het in de lichte modus te openen, maar het veranderde niets.
Aan de andere kant kunt u uw onderaannemer vragen om u de montage zonder schroeven toe te sturen. Het is vrij eenvoudig voor hem om te doen.
Klik gewoon op "Selecteer alle elementen van de gereedschapskist" (zie afbeelding), klik met de rechtermuisknop en verwijder ze allemaal tegelijk voordat u de volledige montage toestuurt.
Ok, het probleem is dat hij ons de assemblages per cd stuurde omdat ze vrij groot waren, en het is de tweede cd die hij ons stuurde omdat hij in de eerste een probleem had tijdens het branden en we 3/4 van de onderdelen misten.
Deze oplossing om te kiezen bij het openen van het document werkt niet?
Alle prompts voor ontbrekende componenten uitschakelen
U kunt alle prompts voor ontbrekende onderdelen van het document dat u opent uitschakelen.
Selecteer Alle ontbrekende onderdelen verwijderen in het dialoogvenster Kan bestand niet vinden dat wordt weergegeven wanneer een document een bestand waarnaar wordt verwezen niet kan vinden.
Deze optie is alleen van toepassing op het huidige document. Met deze optie worden niet alle dialoogvensters van het bestand niet vinden voor alle documenten permanent uitgeschakeld.
Anders moet er in het venster waarin SW u vraagt of u naar het onderdeel wilt zoeken, een klein selectievakje zijn, zodat het hetzelfde doet met alle andere ontbrekende componenten.
Ze worden dan verwijderd weergegeven in uw assembly.
Om de keuze opnieuw te activeren, hoeft u alleen maar naar tool/opties/Waarschuwingsfoutmeldingen te gaan en uw bericht in de lijst te controleren.