Cze wszystkim!
Mój 22-letni syn zdał i uzyskał certyfikaty Catia v5 i Solidworks w lipcu 2025 roku. Nie posiada doświadczenia zawodowego.
Czekając na szkolenie z AUTODCAD, chciałbym, aby popracował nad pierwszymi 2 narzędziami. Na razie zadowala się graniem w gry wideo i rysowaniem... Obawiam się, że szybko o wszystkim zapomni!
Gdzie mogę znaleźć ćwiczenia w formacie pdf (mogę je wydrukować i połączyć z moją pracą), lub jakie książki mi polecacie, aby " odrobił pracę domową"?
Jestem księgową, nie znam się na tym absolutnie nic.
Dziękuję wszystkim od nieco zdesperowanej matki!
Alice
Witam i zapraszam na forum Alice,
Na forum znajduje się wiele tutoriali=>myCAD by visiativ, a także na WEB.
Może twój syn szuka innego sposobu... Na przykład =>Szkoła Filmowa Animacji 3D w Lyonie - ESMA Lyon 2
Plus to=>Licencjacka animacja 3D | Szkoła Animacji Bellecour w Lyonie
że polecam, bo moja siostrzenica tam była, teraz jest na własny koszt, tworząc na przykład film " malutki "... Do zobaczenia=>https://www.youtube.com/watch?v=Xnclfw-8iak
To stary film.
Czasami, z doświadczenia wynika, że musimy pozwolić na to naszym młodym, ale pomóc im i być może lepiej pokierować ich pragnieniami; ale na pewno nie jest to oczywiste...
Powodzenia, @+.
AR.
Albo odetnij konsolę, podrzuć go przed agencją pracy tymczasowej lub przed centrum pracy!
Najlepszym sposobem na zapamiętanie jest zastosowanie wiedzy w pracy!
W przeciwnym razie zmień pracę, z kucykiem w dłoni, malarzu, to praktyczne!
Dziękuję, w rzeczywistości wolałbym " staromodne " papierowe podparcie, aby zmusić go do wykonania ćwiczenia / dnia, w przeciwnym razie nie mogę wiedzieć, co robi... Zdążył już nawalić szkołę (oczywiście płatną), w której miał robić licencję na animację 3D
Niestety teraz wszystko odbywa się w internecie, w tym France Travail, ale skończy z głupim telefonem, czuję to... O ile pomogłam mu z jego CV, badaniami w szkole itp., o tyle teraz jestem całkowicie bezradna.