Geeft een overzicht van de verschillende parameters die op formulierniveau zijn ingevoerd.
Recent
Maak een lijst van veelgebruikte teksten en vergelijkingen.
Wiskunde
Wiskundige operatoren (+, -, *, /, &...).
Logica
Logische operatoren (ALS, <, >, =...).
De sleutel is om uw project ruim van tevoren voor te bereiden, het beste is om de beperkingen enz. in te stellen. op papier, maak een lijst en schrijf vervolgens alles op in Driveworks.
Dat wist ik al, maar de code die we in de regels invoeren komt overeen met een bepaalde programmeertaal? of is het SW specifiek?
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is, in de regels van het type "bestandsnaam", om de naam van het basisbestand te verwijderen om een nieuw bestand volledig te hernoemen.
Voorbeeld:
Naam basisbestand: Spar
Na het uitvoeren van DriveWorks, nieuwe bestandsnaam: "InputValue" & "-010"
Met "InputValue" een invoervariabele van het formulier die overeenkomt met een dealnummer
Het probleem van het volledig hernoemen van onderdelen is opgelost.
Begin de regel gewoon met "*" en dan verdwijnt de naam van het bronbestand en wordt hernoemd met de naam die je achter de "*" hebt gezet.
Nu zou ik graag willen weten of het mogelijk is om hetzelfde te doen met de tekeningen?
Hier is het probleem dat de tekeningen de naam van het nieuwe bestand aannemen, maar nog steeds de naam van het oorspronkelijke lid van het Europees Parlement behouden.
Ik zou dus graag zien dat de oorspronkelijke naam van de Europarlementariër verdwijnt, net zoals de naam van het deelbestand verdwijnt. Ik weet niet of dit mogelijk is, omdat de MEP-bestandsnaam niet wordt bepaald door een regel zoals Part File Names.