Is er een snelle manier om een werkbaar onderdeel in een ASM te vinden?

Hallo

Naar mijn mening niet.

Maar wanneer u uw assemblage opent en deze wordt opnieuw opgebouwd met fouten, dan zult u eenvoudigweg dit onderdeel of deze ondermontage zien en ernaar wijzen en het openen en zien dat het in een staat van herstel verkeert, maar wees voorzichtig, als het door iemand anders wordt geopend, en neem contact met haar op en vertel haar...

Om te gillen.

@+.

AR

Oplossing 1:

Wanneer u uw assemblage opent en een onderdeel zich in een herbewerkingsstatus bevindt, zou er een waarschuwingsbericht moeten worden weergegeven:

Als dit niet het geval is, ga je naar Extra, opties, Bericht/Fouten/Waarschuwing en schakel je degene uit die op de opname lijkt.

Dit waarschuwingsbericht is een van de weinige die echt nuttig is, omdat u hiermee de balk kunt identificeren en kunt verlagen (door op ja te drukken)

Of bekijk de macro van @fifounet44 in dit onderwerp:

https://www.lynkoa.com/forum/conception-3d/ajout-dun-assemblage-en-%C3%A9tat-de-reprise-impossible?page=0#answer-

Zodra de macro een onderdeel in een staat van herstel vindt, laat hij het naar de bodem zakken. (Aan de andere kant wordt de naam van het betreffende onderdeel niet vermeld en wordt er geen verzoek om validatie ingediend.)

3 likes

Bedankt @sbadenis  en @A.R

Ik zal proberen het waarschuwingsbericht weer in te schakelen voor dit soort waarschuwingen en kijken wat er gebeurt.
Ik kwam de @fifounet44 macro tegen tijdens het zoeken in het forum als deze vraag al in het verleden was gesteld, en ik heb de macro gedownload, maar ik kan de .swp niet openen, wat is er nodig om deze extensie te openen? 

In ieder geval bedankt voor je antwoorden! 

Als u een macro wilt starten, voert u een macrotool uit en kiest u vervolgens het swp-bestand.

Als je het vaak gebruikt, is het ook mogelijk om een pictogram aan een macro of sneltoetsen toe te voegen.

Maar de handmatige oplossing is voldoende om u te helpen.