Uitbreiding van functiebeheer bij het maken van een weergave in een tekening

Hoi allemaal

Ik vroeg me af over een geautomatiseerde functie van de software waarvan ik het gebruik niet begrijp.

image

In een tekening kan ik meerdere vellen hebben zoals in deze afbeelding.

Als ik een nieuwe weergave in een van de werkbladen plaats, worden alle werkbladen automatisch uitgevouwen in de functiebeheerder, zoals in de onderstaande afbeelding.

Ik word constant gedwongen om met de rechtermuisknop te klikken > te verzamelen. Ik vind het moeilijk om te begrijpen wat deze functie als voordeel heeft, en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om deze uit te schakelen, omdat ik er niet veel over kan vinden in de opties.

Het is gebruiksgemak, niets ernstigs, het is geen blokkerend probleem, maar ik ben benieuwd naar de feedback van andere mensen.

Hallo rbessonner,

Sterker nog, het doet het ook voor mij.
Ik ga daar even naar kijken.
@+.
AR.

1 like

Hetzelfde gedrag, ik kan me voorstellen dat het is om je in staat te stellen een weergave gemakkelijker van het ene blad naar het andere te slepen.
Maar er is niets gevonden om dit gedrag te blokkeren, wat inderdaad vervelend kan zijn als je tekeningen maakt met veel vellen (wat niet mijn geval is!)

1 like

Ik werk namelijk vaak met planbestanden die soms enkele tientallen plannen bevatten (bij ons noemen we dit stroomplannen, dit zijn de plannen van de intern te bewerken eenheidsonderdelen)

rbessonnet opnieuw,

Ik heb de F9-toets die het boomvenster sluit en opent, maar de boom niet vouwt... Wordt vervolgd.
@+.
AR.