Ik weet dat ik het aanpakken van zeer gecompliceerde de.
Maar hier zou ik graag een tekening willen maken van een stap uit de numerieke besturing van de werktuigmachine, wat voor mij het belangrijkst is, is het visuele dat wanneer ik mijn stap importeer, er veel geïmporteerd oppervlak is (het is geen probleem voor de tekening) het probleem is dat er is randen overal en zichtbaar op de tekening, en als ik ze probeer te verbergen worden de randen blauw.
Zoals je kunt zien, wou ik dat de blauw omcirkelde lijnen niet zichtbaar waren.
Heb je dit soort dingen ooit meegemaakt? Haalbaar of niet?
De randen in blauw zijn die van de oppervlakken (u kunt oppervlakken hebben die het volume dupliceren), in welk geval dit de oppervlakken zijn die moeten worden verborgen/verwijderd.
Heb je geprobeerd om raakranden te verbergen (klik met de rechtermuisknop op de weergave/raakrand)?
Hier zijn mijn importopties, het maakt alleen geïmporteerde oppervlakken, ik heb geprobeerd de oppervlakken te naaien, sommige werken niet, andere niet. Maar zo niet, jammer dat ik zal proberen het model in volume opnieuw te doen door helemaal opnieuw te beginnen. Het is alleen dat we moeite hebben om een 3D te bereiken die eruitziet als het voltooide onderdeel voor onze werkplaats.
uw bestand heeft veel "afval" oppervlak (159 om precies te zijn), slechts één van de oppervlakken vertegenwoordigt 99% van de geometrie van uw onderdeel, Om gemakkelijk een 1e schoonmaak uit te voeren, kun je het "juiste oppervlak" verbergen, vervolgens een groot selectievenster maken en alle kleine shit verwijderen. Als u klaar bent, kunt u een importdiagnose op het juiste oppervlak proberen, het lost veel naaiproblemen op, dan moet ik alleen nog de "details" met de hand afmaken, (ik ben er)
Om ervoor te zorgen dat er vanaf het begin zoveel mogelijk oppervlak wordt samengevoegd, heb ik de optie "Probeer een volume te vormen" gebruikt in de importinstellingen. Aan de andere kant was ik een beetje te optimistisch over de "details", omdat het zeer gefacetteerde gebied aan het einde van de snijder micro-oppervlakken heeft en nogal waardeloze toppen, Ik probeer het nog een keer op een andere manier te zien,
Ik heb wat tijd besteed aan je dossier, Uiteindelijk was de juiste techniek om de naadloze onderdelen van de oppervlakken te importeren, 1- Importeren zonder naaioptie 2- Sorteer de oppervlakken die moeten worden bewaard (verberg ze) 3- Verwijder (vernietig) alle kleine "parasitaire" oppervlakken (maak een groot selectievenster + Delete) 4- Verwijder (deactiveer) de twee gefacetteerde oppervlakken zodat we er geen last van hebben 5- Maak een importdiagnose op de overige oppervlakken en kruis uw vingers dat het werkt 6- Doe-het-zelf om de randen te reconstrueren.
Ik voeg het "gerepareerde" bestand toe in SW2020 + een X_T
Om de vraag in het begin te beantwoorden, ja het is te doen, maar je moet geduldig en sluw zijn,
Bij voorbaat dank voor het besteden van uw tijd aan mijn problemen,
Weet je waarom ik jullie parasolid niet kan downloaden? Als ik op de link klik, krijg ik een pagina vol code, en je solidworks Ik kan het niet openen omdat het een nieuwere versie is dan de mijne, ik ben nog steeds in 2020