Onder enterprise PDM (de volledige PDM, maar aangezien de werkgroep slechts een lite-versie is, zou het ook moeten werken), hoef je alleen maar de hele kluis op een pc te synchroniseren.
Dat is wat ik op mijn computer doe: 130 GB aan gegevens wordt gesynchroniseerd elke keer dat ik opnieuw verbinding maak met de kluis.
Omdat je op dit moment alle bestanden op je pc hebt staan, kun je een kopie maken van de hoofdmap van je kluis (ik doe ze met freefilesync: een leuke kleine freeware tool).
Als je geen permanente synchronisatie wilt doen (ik raad het niet aan omdat het erg lang is bij de eerste verbinding van de dag), kun je een "download nieuwste versie" uitvoeren op de root van je kluis.
Als je wilt doen zoals ik, is het op het niveau van de EPDM-gebruikersinstellingen (of -groep) waar je de hoofdmap van de kluis in de directory-opties moet plaatsen om te synchroniseren (meestal plaatsen we alleen bibliotheekmappen met dit soort opties).
Het is de werkgroep, niet de standaard pdm (de standaard pdm weet ik hoe het moet, ik heb een speciaal account aangemaakt met volledige replicatie bij de verbinding om offline te gebruiken, de volledige synchronisatie is te lang).
In de werkgroep op de server onder gegevens heb ik alleen speciale bestanden. En wanneer u een bestand uitpakt, worden alle componenten van de assembly gekopieerd naar een platte tijdelijke map. Misschien moet ik in de extractie-opties kijken of ik de instellingen kan wijzigen.
Er is inderdaad geen directe oplossing. Als u Workgroup PDM rechtstreeks exporteert, worden alle bestanden plat in een Windows-map geplaatst.
Met het stopzetten van deze oplossing heeft Dassault Systèmes een exporttool ontwikkeld naar PDM (Std of Pro), waarmee u uw eigen boomstructuur opnieuw kunt opbouwen. Een oplossing is om uw PDM-werkgroepkluis naar PDM te exporteren en vervolgens de gegevens van PDM naar Windows uit te voeren.
Wetende dat PDM Standard al is inbegrepen als Solidworks Professional.
Bedankt voor de info. Als het mogelijk is dat ik geïnteresseerd ben, exporteren van een standaard pdm naar het venster Ik weet hoe ik het moet doen, dus zou je weten waar je dit hulpprogramma kunt vinden?