Stap of xt exporteren

Hallo

Heb je ook veel problemen met het bestandsvolume wanneer je exporteert in .step (als het werkt) of parasolid?

Ik ontvang regelmatig bestanden en deze zijn niet zwaar en wanneer we ze met sw2017 doen, zijn deze 4 tot 5x zwaarder.

Wat we doen: Sla elke grote assemblage op als een onderdeel, optie: Ext body alleen, dan vervangen we ze en repareren ze in de hoofdassemblage om de export te proberen.

Wat bedoel je met "problemen met het bestandsvolume"?

U zegt dat de bestanden die u ontvangt kleiner zijn dan die van u, worden ze met dezelfde software gegenereerd?

Ik denk niet dat het snijden van S/E iets verandert aan de export in stap die een oppervlakterepresentatie is, ik heb zelfs het idee dat het contraproductief kan zijn. Het is beter om vereenvoudigde configuraties te maken

Een transportband "vereenvoudigen" door volumes te vullen en samen te voegen, zal 50 MB zijn, terwijl ik ook volledige productielijnstappen van de orde van grootte van 50 MB kan ontvangen. Een beetje minder gedetailleerd, zeker.

Uiteraard wordt dit niet met solidworks gedaan voor wat ik ontvang.

Niet dezelfde machine, niet dezelfde software, je kunt niets vergelijken.

In dit gebied heeft een eenvoudig gat invloed

Als het gaat om problemen met het opslaan/verzenden van bestanden, vergeet dan niet dat een step- of xt-bestand veel comprimeert.